Sinds een aantal weken is onze kleine man van 4 maanden snachts steeds wakker en huilt dan en moet dan steeds mn bed uit van ellende staat hij nu naast ons bes in het camping bes(met extra matras erin hor) omdat hij niet meer in de wieg past en ik een zin heb om steeds van zomder naar beneden te lopen en het gebeurd sosm wel 10 keer ik kan me niet meer herinneren wanneer hij gewoon sliep Hij heeft dus wel gewoon doorgeslapen van 23 tot 7uur. Wie herkend dit en heeft tips???? word er zo moe van leterrelijk en figuurlijk. Ik kan m niet laten huilen want dan gaat dat over in krijsen en gaat hij helemaal niet meer slapen
Ik ken maar al te goed!!! naar het bedje toe speen erin en dan hopelijk 15 min slapen en dan weer en weer en weer...Ik word ook echt een beetje gek hiervan. Was gister ziek en heb vannacht niet lekker kunnen slapen dus ben nu kapot. Hij sliep hiervoor gewoon de hele nacht door. Ik ga hem denk ik maar rijstebloempap geven bij zijn laatste fles kijken of hij dan wat dieper slaapt. Oplossing heb ik helaas niet. Voeden doe ik niet omdat ik bang ben dat hij hier aan gewend raakt en dan elke nacht wilt eten.
- Misschien de voeding overdag wat ophogen? Hoe slaapt ie verder overdag? Ook zou je wat rijstebloem in de laatste fles kunnen doen en elke avond hetzelfde ritueel voor het slapen. Bijv badje, fles, in bed, muziekje aan en knuffel en dan slapen.
Ik doe er al rijstebloem in maa rga er wat mee rin doen hij zit nu op 5 keer 200ml in totaal dus op zn max heb ook een keer 4 voedingen van 210 geprobeerd aar dan raakt hiji n d ewar met slapen overdag en komt niet uit, en aangezien we d eerste 6 weken met een baby zaten dta hij alleen maar huilde aat ik het gewoon even bij 5 totdat hij zelf de fles van23 uur niet meer wil.of als hij lecht wakker word om 2300. Het in slapen savonds na de fles is geen probleem gaat gewoon weer slapen. maar 9 van de 10 keer word hij 10 keer wakker.