kleding advies *haha...vrouwen.*

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piri piri, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Tot nu toe altijd rompertjes zonder mouw onder een boxpakje aangehad, maar ik heb er ook veel met lange mouw.... En lieve vestjes. Nou leek t mij niet lekker zitten om n rompertje met mouw en een vest aan te trekken, en of t past ?
    Maar ja, t weer is nou eenmaal pet, en er komt toch ook n keer n herfst aan.
    Kortom, 2x mouwen over elkaar heen, is dat n optie ?

2. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Hebben wij in de winter toen Hidde klein was elke dag gedaan! Eigenlijk pas in april rompertjes zonder mouw en truitjes, of rompertjes met lange mouw en t-shirtje. Maar hij was toen natuurlijk nog heel klein. Ik weet niet of ik het in de herfst weer ga doen.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja hoor, in de winter wel.

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja hoor met dit weer wel!
    hebben wij ook veel gedaan toen onze zoon was geboren

5. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Als het anders te koud is voor je kleintje, waarom niet?
    Ik heb nogal een warmbloedige baby, als ik hem 2x lange mouwen over elkaar aantrek zweet hij zich kapot. Ik ga dus meestal voor romper korte mouw + shirt lange mouw, of andersom.
    Het is wel lastig aantrekken vind ik, 2x lange mouw. De mouwtjes van het rompertje stropen steeds omhoog als ik de mouwen van het vestje of shirtje eroverheen wil doen, haha. moet je echt even een handigheidje in krijgen.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Nee nooit gedaan en nooit nodig gehad! Vestje deed ik aan over of een t-shirt of een korte mouw romper of een jurkje met korte mouw. En lange mouw gebruikte ik onder een mouwloos jurkje of onder een t-shirt of korte mouwen blouse.

Met lange mouw romper en vest of lange mouw romper en lange mouw shirt had ik de mijne gesmord, maar een oppaskindje heeft het vaak wel aan gehad en afgelopen winter met ruim een jaar nog. Je hebt nou eenmaal koukleuntjes en warmbloedigebaby`s :p

7. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Nee nooit gedaan. Binnen is het toch warm? Het was (en is) altijd lang met kort of kort met lang. Gelukkig lijkt ze op haar mama: altijd warm!

8. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Nee hier is dat nooit een optie geweest. Wat een gewurm twee keer lange mouwen over elkaar heen, moet er niet aan denken.

9. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

1 feb 2011
    519
    0
    16
    Jawel hoor. Geen probleem. Je doet het met een jas toch ook. Je moet wel even de mouw van de romper vasthouden als de andere lange mouw erover gaat.

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier in de winter wel en op hele koude dagen zelfs 3 laagjes lange mouw.
    Maar hier staat de verwarming laag in de winter dus moet ik de kids er wel op kleden.

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ja idd! Hier ging het heel makkelijk. Gaan we van de winter gewoon weer doen als ze het nodig heeft.

Deel Deze Pagina