Lees net op een ander site de volgende tekst: Kan het nergens terug vinden weet iemand meer??? HAARLEM - In kinderdagverblijf Neuzen-Neuzen in Haarlem heeft zich maandagmiddag een drama afgespeeld. Een meisje van vier maanden werd plotseling onwel en overleed enige tijd later. Foto: Michel van Bergen Wat er precies gebeurd is, is onduidelijk. Rond één uur kregen de hulpdiensten een melding dat er een kindje van vier maanden jong niet meer ademde. Het traumateam rukte uit en bracht het meisje onder politiebegleiding naar het VU ziekenhuis in Amsterdam. Het meisje is enige tijd later overleden. De politie is een onderzoek gestart. als het zooo is vind ik het wel heeeeeeeeeeeeel erg zielig....
Oh vreselijk! Wat ontzettend erg!! 4 maandjes nog maar.... Rip. Verschrikkelijk voor de ouders en ook voor het personeel! Sterkte.. bah!
oochh jee tochhh.. vind het zo erg, zou ze het te warm hebben gehad of zou ze te lang hebben gehuild. Vind het altijd zoooo zielig heb ook 2 kids op het kdv en nee vind het geen pretje om ze daar achter te laten, jammer genoeg heb ik geen fam in de buurt wonen die kunnen oppassen. ik moet er niet aan denken wens de fam heel veel sterkte.. een kleine vlindertje van maar 4 maandjes oud...
Ik las dat het kindje niet meer ademde..... Vreselijk. ZOu het wiegedood zijn geweest? Hoor je toch vaak hoor... Laatst nog een kindje van 4 maanden in onze woonplaats, ook doodgevonden in bed.
Ik hoorde het vanmiddag van mijn buurman. Zijn dochter zit daar ook en alle kindjes moesten opgehaald worden.... Kreeg er kippevel van toen hij het vertelde.
Rillingen hoor. Heb zelf een kleintje van 4 maanden. Moet je toch niet aan denken zeg. Had natuurlijk net zo goed thuis kunnen gebeuren, maar tis en blijft dramatisch...
Ik zit hier ook met kippevel Youri heeft hier tot afgelopen maart op het KDV gezeten!! Zo erg voor die ouders, familie, de leidsters, de hulpdiensten, echt geen woorden voor. Ik heb net ook 1 van de leidsters gesproken, ze hebben allemaal slachtofferhulp!
Dit voorkom je echt niet door je kind bij familie onder te brengen hoor. Sterker nog: ik denk dat een KDV vaker controleert en er dus eerder bij is. Maar pff, wat gruwelijk zeg! Dit is toch je ergste nachtmerrie als ouder, (en waarschijnlijk ook als leidster op een KDV).
Wat een nachtmerrie moet dit zijn voor de betrokkenen en de familie! Heb gewoon kippenvel ervan en een brok in mijn keel
vreselijk! kindjes horen niet dood te gaan!! Wat zal dat schrikken zijn geweest voor het personeel daar en dan de ouders moeten bellen..pff Vreselijk heel veel sterkte voor alle nabestaanden!
Afschuwelijk, mijn baby is ook bijna 4 maand en ik moet hem zo weer naar het KDV brengen. Moet er toch niet aan denken dat hem iets overkomt, verschrikkelijk zeg.
Verschrikkelijk zeg. Ik moet er niet aan denken dat mijn moppies opeens kwamen te overlijden. We weten natuurlijk niet wat de oorzaak is, maar ik vind wiegendood echt zo bizar.