Hallo, Weet iemand hoe de blauwe jurk van Anna valt? Mijn meisje heeft die op haar lijstje gezet, maar ik twijfel over de maat. Maat 98/104 voor 3-4 jaar. Dochter is 3,5 en 1 meter. Het gaat om de jurk die je oa bij de blokker en bol.com kunt bestellen. Onze blokker heeft hem niet, dus kan ook niet kijken. Hopelijk heeft iemand hem en kan mij helpen de juiste maat te kiezen
Bij dochter staat 130 in de anna jurk. Dat is maat 122/128. Zij zit in kledingmaat 110/116. Ik vind hem dus klein vallen. De jurk pas net goed. Ik zou voor een maat groter gaan. Ik weet alleen niet waar haar anna jurk vandaan komt. Deze heeft ze namelijk gekregen.
Ik koop alle verkleedkleren groter. Kunnen ze er langer mee doen. Maar ook omdat ze het makkelijker aan en uit kan doen, zo'n 30x per dag. (He hebt of had ze nu ook bij de primark)
Ik heb de jurk van 5-6 jaar besteld en die valt gelijk met een jurk die ze nu aankan. Ze vallen dus inderdaad weer eens erg klein. Slim Youtan, alleen mijn dochter woont zo ongeveer in dr verkleedjurken, dus steeds aan en uit is niet van toepassing hier