Ik ben voor mijn dochtertje wat aan het sneupen naar dekbedovertrekken voor als ze straks over gaat op een groot bed. Nou vind ze Hello Kitty erg leuk en die dekbedovertrekken vind ik ook erg leuk. Maar die zijn bijna allemaal in afmeting 135 x 200. Een standaard 1-persoonsdekbed is toch 140 x 200? Zou dat wel passen dan?
Wij hebben er ook een. En nu je dit zo schrijft begin ik te twijfelen of het overtrek smaller is dan het dekbed. In ieder geval is het niet storend als dit zo is.
Als ze allemaal die afmeting zijn zullen ze wel passen . Mijn oudste heeft een Hello Kitty dekbed, gekocht bij de Kwantum, past prima.
Ik zie nu dat er ook Hello Kitty dekbedovertrekken zijn die wel gewoon 140x200 zijn. Zou 135 een Engelse of Amerikaanse maat zijn ofzo?
Dit is het overtrek wat ik dus erg leuk vind: Hello Kitty Dekbedovertrek Colour Hearts - Dekbedovertrekken - Kinderen Maar deze is dus 135 breed. Iemand die deze ook heeft? Hoe zit een dekbd van 140 breed daarin?
Wij hebben een 1.40 bij 2.00 Hello Kitty overtrek. Dus ze zijn er wel laatst lagen ze weer bij de lidl voor een leuke prijs.
Wij hebben hem toen idd bij de lidl vandaan, gewoon 140x200 hoor. Volgens mij een tientje of 15 ofzo..... Ze wil hem elke keer op haar bed hebben
Volgens mij alleen maar af en toe..... Toen ik hem haalde stond die toevallig in de folder, dus ik zou die in de gaten houden. En volgens mij verschilt het assortiment, de aanbiedingen bedoel ik dan,ook een beetje per regio, maar dat weet ik niet zeker