Hi, We hebben hier geloof ik dringend wat advies nodig.. Onze dochter is nu 8 3/4 maand oud en sinds een week of twee is het slapen in de nachten in toenemende mate achteruit gegaan. Het slapen overdag gaat wel gewoon goed. Het begon met dat ze vaker tussen 22.00 en 0.00 wakker werd en vaak weer tussen 04.00-05.00. Echter, ze leek toen altijd redelijk makkelijk te troosten met een aai en buikje aaien en sliep dan weer. Echter, sinds een week is het echt een drama geworden en lopen we echt op ons tandvlees. Gisteren bijvoorbeeld ging ze keurig om 20.00 slapen. Werd om 0.00 wakker en heeft gehuild tot 02.30. We passen nu de babyslaapgids toe. Dus elke 7 a 10 minuten naar haar toe en troosten in bed zonder praten en zonder voeding. Pfff..... het programma duurt drie dagen en dan zou ze weer moeten slapen. NOu, we hebben er een hard hoofd in omdat afgelopen nacht nog erger was dan de nacht ervoor. Hebben jullie hier ervaringen mee en wellicht tips of adviezen????? Alvast heel erg bedankt!
Al geprobeert om gewoon een klein flesje te geven? Toen Jamila in zo een sprong zat gaven we haar gewoon weer een nacht voeding, na een kleine week sliep ze weer gewoon de hele nacht door.
Hi, Dank voor je reactie! Vanmiddag ook even contact gehad met het consultatiebureau en ook zij adviseerden om idd eerst even een flesje aan te bieden om te kijken of ze wellicht gewoon honger heeft. De laatste keer dat we het probeerden wilde ze niet, maar goed, dat is nu een week geleden.... dus zeker wel het proberen waard! Mag ik vragen hoe jij dat dan deed? Ik neem aan je kindje gewoon in bed houden? Want dat adviseerde het CB wel, om haar echt niet uit bedje te halen
Ik hier ook mee te maken gehad ( topic 35 maand en weer 's nachts een fles). Ik gaf gewoon een kleine fles ( 90 cc met 3 schepjes of soms 120 cc met 4) en die ging dan ook zonder problemen op. Ik had geen zin om uren wakker te zijn en mijn zoon ook zijn rust te ontzien. Ik pakte hem gewoon uit bed en nam hem op de arm, zoals hij zijn fles drinkt. Wel alleen een heel klein lampje aan en na drinken zo hup weer in bed. Na een week of 1,5 was het hier ook ineens weer over met honger 's nachts.