Baby likt aan zeepsop

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pepe, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Als ik mijn dochter in bad doe, dan was ik haar eerst met een washandje met badschuim. Maar omdat ze continue aan haar handjes zit te knabbelen krijgt ze een beetje van dat ''sop'' binnen, als ik dat net gewassen heb, ik probeer haar handjes snel af te spoelen etc. Maar hetzelfde is als je haar gezichtje insmeert met lotion of olie dan likt ze zo haar kin af.

Kan dit kwaad? Ik mag aannemen dat babyproducten toch niet zo gevaarlijk zijn.

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    haha hier een zoontje die het washandje altijd uitzuigt...;) dus ik was hem altijd als laatste zeg maar... eerst spelen en tegen de tijd dat hij het bad uitgaat was ik hem, daarna spoel ik hem meteen af met de sproeier.

3. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Mijn dochter is nog te klein om te kunnen spelen, dus op die manier kan ik het niet doen. ;)
    De volgende keer was ik haar wel gewoon in bad maar ik kom dan zo moeilijk bij die nek. ;)

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik heb een soort kuipstoeltje waar mn zoontje in ligt. Zo kan ik hem goed wassen en ligt hij met zn hoofdje goed boven water! En hij vind het bad nog leuker ook.

5. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Nee joh! Dat is echt niet erg.
    Mijn jongens hebben al kilos op (bij wijze van spreken)

6. Koon

Koon Niet meer actief

Je hebt ook eigenlijk geen zeep nodig om je kindje te wassen, wij deden het op die leeftijd bijna altijd met water.
    Tenzij hij diaree o.i.d had.

7. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Dito!

8. Yanna

Yanna Actief lid

7 aug 2013
    295
    6
    18
    Ik doe regelmatig ipv zeep een beetje kokosolie in het water, heerlijk voor het huidje en nog gezond ook als ze er wat van drinken :p

9. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Dat is handig. Ik heb dat standaard in huis want daar kook ik mee :D

10. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Hoe heet dit kuipstoeltje? Lijkt me wel handig.

11. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Oei, als dat kwaad zou kunnen dan zou ik me zorgen moeten maken want die van mij zuigt graag de spons uit, haha (als ik het even niet zie of zo). Nee joh, is niet erg. Misschien gewoon niet erg lekker, maar kan geen kwaad.

Deel Deze Pagina