heey meiden.. ik wil weten of dit eigenlijk normaal is.. echt wit verlies uit je tepels? ik heb er namelijk nooit eerder last van gehad maar stond gister onder de douche en kwam er gewoon uit.. en vanmorgen ook weer.. : groetjes schatje1
ik heb het ooit gehoord van een vriendin die niet zwanger was, je kunt het ook van bepaalde medicijnen krijgen, mij zus had dat
Ik heb het ook een paar keer gehad terwijl ik niet zwanger was, en ook niet medicijnen slikte. Groetjes Jolie
Heey meid, Ik heb het dus ook, toen ik van de pil af was begon het bij mij. Ben er meteen mee naar dokter gegaan maar die zei dat het van het ontpillen zou komen, het is melvocht wat er uit komt. Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon naar de HA gaan Nu is er bij mij dus PCO gecobstanteerd en mijn hormoongehaltes in het bloed waren allemaal te hoog dus ook het melkklierhormoon. ikzelf heb het uit beide tepels. @peetje24 Het kan idd ook van sommige medicijnen komen. Liefsss
Hoelang ben je van de pil af? Het kan zijn dat je gewoon dat hormoon aan het aanmaken bent de een heeft dit meer dan de ander.
hoi ik heb er ook last van! als ik erin knijp heb ik er erg veel last van soms sprietst het er echt uit! ben ermee naar de dokter geweest en die heeft mij een verwijskaart gegeven voor bloed te laten prikken en kijken naar het prolactine gehalte! ben nog niet geweest ben bang voor bloed prikken! succes
Hmm, das wel bijzonder... Ik kreeg pas melkafscheiding uit mijn tepels toen ik 7 maanden zwanger was... Maar goed, misschien ben je zwanger en krijg jij het nu al? Houd het in de gaten en mocht je het niet vertrouwen (krijgt een andere kleur of het gaat bloeden) dan moet je echt naar de huisarts gaan!
Ik had het ook , na het douchen een week voor dat ik kon testen ongeveer.Normaal had ik het ook nooit , alleen bij zwangerschappen... dus wie weet
ik heb het dur nog nooit eerder gehad.. is nu de eerste keer.,, ben al de hele week niet lekker en heel erg moe.. hmm.. ik weet het allemaal niet meer..
dat zou ik niet zo snel zeggen.... vindt met dit soort dingen hoor je gewoon naar je ha te gaan en het voor te leggen.... een te hoog prolactine gehalte (waardoor je dus vocht uit je tepels kunt verliezen) remt de vruchtbaarheid en tja als je zwanger wilt worden lijkt het me niet fijn dat dat de oorzaak is van het vochtverlies...buiten dat kan zoiets ook nog een andere minder fijne oorzaak (tumor) hebben, dus ik zou zeer zeker wel hiermee naar de huisarts gaan en met dit niet te snel de (hoe goed bedoeld ook) ervaringen, adviezen van andere direct aan te nemen..... zekerheid voor alles meid, gewoon even afspraak maken met je ha... succes liefs smoekie
nou meiden heb een test gedaan.. en weer negatief ik baal echt heel erg.. hoop dat de snel komen nu want duurt weer erg lang namelijk..