Wat kan je lijf je voor de gek houden he meid! Ik ben een keer veertien dagen overtijd geweest met allerlei klachten en mooi niet zwanger! Ik kan me goed voorstellen dat het toch een beetje een teleurstelling is, maar als ik je verhaal goed begrepen heb is het misschien wel beter zo?! In de toekomst krijg jij vast een prachtig kindje met een man van wie je houd! Grts, Maartje
ja dat kan me lijf zeker! het is misschien wel beter ja.. maar anderzeits het had zeker te weten ook wel goed gekomen.. ach ik zie wel hoe het loopt. ik ben benieuwd wanneer de duivels komen..
Blergh... voel me er eigenlijk wel een beetje down door, hoe kan dit.. vervelende moedergevoelens.. ik heb steeds wel ontzettende kramp in mijn buik maar nog niks geen bruin verlies of dergelijke.. als het vrijdag nog zo is (wat ik niet vermoed) zal ik dan nog een test doen?
Ja zou ik wel doen. Sommige vrouwen testen pas later positief. Welke test heb je gebruikt? De kruidvattest is in ieder geval heel gevoelig. Die heb ik vaak gebruikt. Succes!
mjha, heb die van de kruidvat gebruikt.. dus als hij echt zo gevoelig is zou die na 4 dagen over tijd toch wel positief getest hebben.. eigenlijk.. als ik me buik zo voel... weet ik toch wel dat het niet zo is. maar sja je leest hier op het forum zooooveeel dat vrouwen menstruatie klachten hebben die niet doorzetten en dat ze dan uiteindelijk tóch zwanger zijn... dat ik misschien een klein beetje (valse? ) hoop heb ontwikkeld.. liep vandaag over straat al die blije moeders met hun baby echt zoooooo lief! dan vraag ik me echt af... hoe zou mijn kindje eruit komen te zien? zou het een lachebekkie worden met bruine haren? erg hoor
Ja joh, die hormonen doen rare dingen met je. Ik herken het helemaal. Tis ook zeker waar dat er veel vrouwen met dezelfde klachten als jij zijn, maar er zijn er minstens even veel bij wie het vasl alarm bleek te zijn. Door de hoop of stress houd je lijf je voor de gek. Ik wil natuurlijk je hoop niet de grond in boren, maar het kan echt nog twee kanten op. Een negatieve test is in ieder geval niet altijd een garantie, dus na een week nog een keer testen is echt niet gek.
dank je maartje! echt een opeppend bericht! ik ben heel benieuwd. vooral die vermoeidheid. heb nu weer de halve middag geslapen! wel lekker hoor! haha ik wens jou een heel voorspoedige zwangerschap (en de andere forummers uiteraard ook!)
hey luitjes, ik heb de testen hier besteld en zouden naar verwachting volgens de mail morgen moeten arriveren. misschien doe ik er dan nog wel 1. ik heb vanmorgen een ander topic geopend. een btje een onsmakelijk topic maar het beschrijft wel goed wat er op het moment met me aan de hand is. bedankt voor jullie belangstelling!
Hoi Lela, Ik heb je berichtjes gelezen van afgelopen zondag, toen was je erg gespannen. Heb je al een test gedaan? Wil je vertellen wat de uitslag is? Hoe dan ook, ik wens je veel sterkte! gr. Natasja
Ik heb zojuist weer een testje gedaan maar hij geeft weer negatief aan.. bij mijn vorige zwangerschap.. gaf hij pas na 8 weken een positieve uitslag..maja dat zegt nu niks natuurlijk. raar allemaal... als het niet zo is... kijk ik omhoog en vraag hem daarboven om me vandaag dan te laten vloeien...
jee word je ook niet wijzer van, kan je anders niet vragen aan je HA om bloed te prikken? Wat je al schreef, dat je bij je vorige zw ook pas na 8 weken p teste! jessica
idd. ik wil vrijdag nog een testje doen en dan maandag nog en als dat niks wordt ga ik naar de huisarts om evt. bloed te laten prikken. je wordt er zo onzeker van he! ook wel een btje moedeloos. maja geduld is een schone zaak!
Hoi Lela, Ik kijk regelmatig even op jouw topic, omdat ik heel benieuwd ben of je nog een test hebt gedaan en natuurlijk wat het resultaat is? Je was er zo nerveus van (hoe kan het ook anders?), dus ik hoop dat je meer duidelijkheid hebt gekregen en dat je het met ons wilt delen. succes! Natasja2
Hai, Is het niet mogelijk dat je cyclus langer is dan je nu denkt. Veel vrouwen hebben rond de vruchtbare periode veel last van afscheiding. Hoe oud is je andere kindje nu? (of is dat mis gegaan-> ging er eigenlijk vanuit dat je al een kindje hebt omdat je schreef dat je al zwanger bent geweest) Succes met de onzekerheid en al die moedergevoelens die je ineens hebt!