Hier ook al! Ik dacht dat het de kiesjes waren. Chris had de hele avond gezellig bij ons aan de tafel gestaan en af en toe geholpen met de cadeautjes pakken. Half 9 ging hij naar bed. Tot half 12 ging het goed, daarna begon het krijsen. Hij was met geen mogelijkheid tot bedaren te krijgen, alleen als we hem staand vast hielden. Uiteindelijk maar een paracetamol gegeven omdat ik we vermoedden dat hij pijn had door de kiezen. Half 3 viel hij in slaap en heeft het tot half 9 volgehouden.
eigenlijk is het mij meegevallen vanacht...maar 1 keer gillend wakker, en de oudste sliep als een roosje Maar die was vandaag echt niet te genieten Terwijl die kleine heel gezellig was Inderdaad maar 1 spannende maand per jaar
Groot gelijk hoor! Ik herken het, Dean is net 1 geworden dus we hebben al een huis vol visite gehad. Genoeg voor een maand zou je denken, was het niet voor Sinterklaas, de Kerst en oud & nieuw.... Nét even teveel van goede. Zoals ik al eerder schreef, ik wordt er al gek van, laat staan die kids. In de speelgoedwinkels wordt ik net zo dol als mijn dochter en lijk opeens 25 jaar jonger te zijn Als een kind wat teveel suiker op heeft loop ik er doorheen en wil ik alles kopen voor mijn kinderen. Vergeet de helft ( zoals de verplichte kerstkaartjes) en weet tot op de dag van vandaag niet hoe de samenstelling m.b.t. de familie en de locatie eruit gaat zien met de kerst........ Ben benieuwd hoe dit jaar zal verlopen..