Omgekeerde wereld pfffff

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sidmick, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik wilde zaterdag op pad om nieuwe laarsjes voor mijn dochter te kopen.
    Nou dat lijkt echt een mission impossible! Overal alleen nog maar zomerschoenen :x Daar vind ik het echt nog te koud voor. Ik was zelfs in een kinderschoenen winkel en die mevrouw zei "ach, de witte zomersandalen zijn zelfs al uitverkocht" Dat geloof je toch niet. In juni kopen we winterjassen met 30 graden en nu met -5 kun je alleen nog maar zomerschoenen krijgen :(
    Ben dus bang dat ik 1. niet meer ga slagen en 2. noodgedwongen maten vooruit moet kopen omdat er tegen de zomer niets meer te krijgen is :(

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja stom is dat he. Zo sprak ik vorig jaar een eigenaar van een winkel. Alles was zo snel in de uitverkoop dat je bijna niet eens meer zomerkleding kon kopen ( was nog ruim voor de zomer).

die eigenaar vond het zelf ook belachelijk, maar ja hij zei ook als iedereen zijn kleding/schoenen in de uitverkoop doet moet ik wel mee doen.

3. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    gelukkig zijn vaak de internet winkels waar het dan nog wel te verkrijgen is. Zoals wehkamp, otto, neckerman,

maar klopt inderdaad wij zijn vh weekend ook de stad in gegaan voor Daan ijn huidige maat 74 voor nog wat winter kleertjes, want die had hij niet in deze maat. Allemaal zomerzooi. Heb nu online maar wat besteld bij wehkamp, en dat blijkt dus achteraf uit de voorraad van de C&A te komen waar wij dus in de winkel niet konen slagen

4. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hier nog wel winterkleding en kinderschoenen. Moet trouwens wel net de goede maat zijn en je smaak natuurlijk. Vrijdag gelukkig nog goede loopschoenen maat 23 kunnen kopen in de aanbieding!

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik heb maat 21 nodig en flexzool en dat is zowieso al niet de makkelijkste maat maar nu lijkt het dus echt mission impossible

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Scapino heeft anders nog zat laarsjes en dergelijke. Ik ging er zaterdag heen om alvast zomerspul te kijken en daar stond alleen nog maar winterspul

7. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    dat had ik pas geleden met een winterjas voor mijn kleintje.. haar oude had ik extra iets groter gekocht, maar ze past er niet meer in.. ik opzoek naar een nieuwe maar nee hoor. nergens meer te verkrijgen in mijn omgeving.. had toen maar via marktplaats iets gekocht

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    geen flexzool en eigenlijk ook totaal mijn smaak niet. Wil liever in een echte kinderschoenen winkel slagen. Liefst iets van bardossa of shoesme oid

9. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Yep dat klopt. Heb nu al een zomerjasje gekocht en heel veel zomerkleertjes. Heb ook gemerkt dat dat 1 keer binnenkomt en weg is weg. Dus idd op de groei kopen en goed kijken of het merk klein of groot valt.

10. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Shoesme heeft in de nieuwe collectie ook laarsjes, zijn wel walkproof.

11. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Bardossa heeft het hele jaar door ook gewoon schoentjes (met flexzool) die zowel in de zomer als de winter te dragen zijn. Dat is gewoon de standaard collectie zeg maar.

Dat zijn dan wel geen laarsjes, maar gewoon dichte schoenen kan nu toch ook prima?

12. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik had het een paar weken geleden met snowboots
    nergens meer te krijgen
    ja dat krijgen we pas over een aantal maanden weer
    ja hallo het is nu zo koud !!
    gelukkig hadden ze bij 1 winkel het nog wel
    toch niet te geloven met -6 geen snowboots
    de winkel waar ze ze nog wel hebben zei dat ze in de zomer alles besteld hadden dus ja als jee een aantal besteld en die zijn allemaal verkocht moeten ze weer helemaal uit taiwan komen enzo en dat duurt maanden schijnt

13. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
  14. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb weken gezocht naar nieuwe winterschoenen voor mijn dochter van 11, ze heeft hele smalle voeten en haar oude schoenen waren halverwege het seizoen te klein (normaal gaan we idd altijd in augustus om winterschoenen). Vanmiddag zowaar nog wat gevonden..maar goed dat ze voor de halve prijs waren, de halve prijs was €70,00!:$

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    klopt, zijn super leuk maarrrrrrrrrrr vanaf maat 22 :x

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tja echt belachelijk vind ik hoor! Zo ben ik eens in oktober/november gaan kijken voor een nieuwe winterjas, ook echt nergens te krijgen. Alles uitverkocht, ja alleen die mega stomme dingen, die hangen er nog wel...

Hoop dat je toch nog ergens kan slagen voor een paar schoentjes! Anders evt idd online kijken of er ergens wat te bestellen is. Schoentjes een maat vooruit kopen is uiteraard ook geen doen, je hebt dan geen enkel idee van de pasvorm etc. Grrr stom gedoe met die winter collectie in de zomer en zomer collectie in de winter...

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik heb nu laarzen op het oog van clic maar volgens mij zijn die niet echt met zachte zool dus ik ben bang dat dat (nog) geen optie is. Meisje loopt nu ong 2,5 maand op flexzolen.

Deel Deze Pagina