Drama's in de wandelwagen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vlindertje11, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Snoopy: AARRGGHH, nee dat ga ik echt blokken hier hoor, de teletubbies... Daar word ik zelf helemaal simpel van! Ik zoek wel iets anders geschikts voor kleintjes, maar die teringtubbies gaan we hier niet aan doen! ;) Dan zing ik m'n christelijke liedje nog liever hier op straat, LOL

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik had ze ook geblokt, totdat Eva bij familie een Teletubbie knuffel zag, met zo'n filmpje in de buik en muziek erbij :(. En toen dachten mijn ouders, wat een leuk kerstcadeau! :( :( :( En tja, Eva vindt het leuk... en daar gaat het mij uiteindelijk om. Maar als het aan ons had gelegen was Eva alleen met Nijntje opgegroeid ;). Vindt ze trouwens ook leuk en ze zingt het liedje ook mee (en Nijntje is het enige woord dat soms verstaanbaar is ;)).

3. raspberry

@Snoopy: Hahaha, schattig, :) Erg off-topic trouwens, maar misschien wil de moderator ons dat voor 1 keertje vergeven, :D
    Nijntje mag van mij ook, net als dat ene grappige clowntje, (Poemba?). Ik ga de familie maar vast instueren dan, LOL!

4. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Hier niet het zelfde probleem maar ik heb het eens op tv gezien en daar werkte heb wonderbaarlijk. Mischien zou je er een kunnen lenen van iemand?
    Is maar een idee :)

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    onze uk had ook altijd een hekel aan zitten in de toen nog omgebouwde kinderwagen. we hebben toen een buggy gekocht en sindsdien nergens last meer van. schijbaar vond hij de kinderwagen niks :)

6. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Zou je niet eens van een vriendin of kennis een wagen kunnen lenen die wel naar jou toe gedraaid kan worden. Je kindje is natuurlijk nog vrij jong en krijgt op deze manier zoveel prikkels te verwerken. En op haar leeftijd begrijpt ze nog niet dat jij gewoon achter de wagen loopt. Enne, ze vind mama echt nog niet saai hoor, misschien over een jaar of 16 ;)
    Misschien voelt ze zich wat onveilig waardoor het jengelen begint. En anders idd de maxi cosi er weer eens op (die kan wel naar jou toe neem ik aan) kijken of dat wel goed gaat.

Succes ermee!

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Snoopy wat grappig, Ymke kan ook nijntje zeggen!

Hier ook van die kinderwagen drama's, maar dat is begonnen sinds mijn dochter kan lopen. Sindsdien ga ik maar de hond uitlaten met de driewieler en dan laat ik haar halverwege even lopen.
    Boodschappen doen of stadten met de kinderwagen is drama. Onze wagen kan beide kanten op, en maakt echt geen klap uit!
    Alleen als manlief er ook bij is, houdt ze zich iets langer in...
    Ze heeft gewoon geen zitvlees denk ik...
    Dus een oplossing heb ik ook niet voor je!

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Misschien een speeltje meenenem zodat ze zich kan vermaken.
    Wij hebben een boxspiraal aan de stang van de maxi-cosi zitten zodat ons meisje zich kan vermaken tijdens de autoritten, misschien is dit een idee voor aan de stang van de wandelwagen ofzo. Dan kan het ook niet kwijtraken ofzo.

9. vlindertje11

vlindertje11 Actief lid

25 apr 2008
    343
    0
    0
    Hai,
    De kinderwagen is al redelijk versierd zullen we maar zeggen, hihi, daar past niets meer bij....
    Vandaag naar de koopzondag geweest en op het allerdrukste punt in het centrum zette ze het op een brullen (ze had toen 20 minuten tevreden in de wagen gezeten). Maar gelukkig waren we met z'n tweeen dus heb ik haar in de Hema uit de wagen gedragen en manlief heeft wagen meegenomen. Ze was dus direct stil. In de hema de fles gegeven, ze dronk hem helemaal leeg (huh, 3 uur daarvoor al volle fles leeg gedronken) en op hoop van zegen direct daarna weer in de wagen, helemaal plat de wagen, klep wat erover getrokken en mevrouw was direct vertrokken en sliep toen een uur en werd wakker, ze heeft toen nog 1,5 uur zoet in de wagen gezeten/gelegen... huh, ik snap er helemaal niets van, geen regelmaat in te ontdekken en daar kan deze mama dus niet zo goed tegen... al zegt dat 1000 keer meer over mij dan over mijn dochter
    Dank weer voor alle tips

10. raspberry

Haha, hier ook hoor: elke keer als je erop rekent dat ze iets doen, doen ze het niet, en omgekeerd... LOL

Deel Deze Pagina