ben ik zeg ik zit dus echt met een vervelende vraag.... eigenlijk 2 vragen, eerst mijn verhaal: vandaag CD18, cd14 en cd 15 begonnen met ovu's (cb digitaal) waren zo negatief en vorige ronde zo lang een duidelijke 2e maar negatieve streep besloten cd16 NIET te testen verdorrie gister cd 17 ineens heel onverwachts een posi ovu en vandaag negatief...vorige ronde cd 22 en cd 23 positief en FF zette kruis op cd23....nu baal ik want ik denk dat ik gister mijn ei heb gehad maar zeker weten doe ik het niet, want de belangrijkste dag niet getest. Wat denken jullie heb ik cd 17 of cd 18 mijn ei gehad? Voor het geval onduidelijk is zie mijn kaartje in onderschrift (my ovulation) voor meer duidelijkheid. 2e vraag voor de "ervaren" Smeppers: je moet 3dgn,rustdag,1dag doen qua klussen, gelukkig cd16 wel geklust, maar moeten we nu 4dgn,rustdag,1dag doen of toch 3dgn,rustdag,1dag doen terwijl het niet zeker is dat ik cd16 ook al een positieve test zou hebben? Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, balen zeg wat een doos ben ik gister cd17 trouwens alle plasjes positief getest (3x, ochtend,middag en voor het slapen) Bedankt iig
@charissa, als jij op dag 14 en 15 getest hebt en dag 17 positief dan is het niet eens zo erg dat je op dag 16 niet getest hebt. Wat even belangrijk is om te weten is dat je eitje 36 uur na het BEGIN van je LH-piek springt. Het kan dus op twee manieren: -Stel je had op dag 16 een positieve ovulatietest gehad, dan zou je eitje ongeveer 1,5 dag na deze positieve test gesprongen zijn. Dat is dus vandaag!! -Als je test op dag 16 nog wel negatief is geweest en pas op dag 17 positief dan springt je eitje dus waarschijnlijk morgen pas. Zou iig vanavond en morgenavond klussen! Wij hebben om de dag geklust en toen mijn ovutest positief was drie dagen achter elkaar. Dit is toen uitgelopen op een zwangerschap dus zou het zo weer doen! Hoop dat ik je vraag een beetje heb beantwoord!
super dank je wel! Er staat indd 24-36 uur, maar als ik cd16 in de ochtend posi had zou ik de zeker gister mijn ei gehad moeten hebben,maar ja blijft indd gissen. Iig bedankt voor je klus-tip dat is namelijk het belangrijkste en ga ik zeker opvolgen! Gelukkig hebben we cd16 geklust en gister cd17 en ben benieuwd of het ons ook tot een zwangerschap zal leiden
Thanks meis! Ik zie nu pas trouwens dat het een mk is geworden , we hadden in een ander topic al eens eerder met elkaar gepraat ik weet niet meer welk topic precies, maar wat erg voor je meis hoop dat je heel snel zwanger zult worden van een plakbeeb!