zoontje bijna 1 jaar kan enorm gillen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Henrieke88, 12 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrieke88

11 jun 2015
    10
    0
    1
    Doktersassistente
    Heinkenszand
    Hoi dames,

Een nieuweling hier ;)

Ik heb een zoontje van bijna 1 jaar die enorm kan gillen.. Niet alleen als hij boos is maar ook tijdens het spelen. Een gil die door merg en been gaat haha

Eigenlijk gilt hij altijd als we 's avonds aan het eten zijn.. vaak geef ik hem een paar hapjes eten en steek dan zelf wat in m'n mond. In die tijd geeft hij een paar keer een flinke gil. Aandacht? Duurt het te lang?
    Wat zijn jullie ervaringen? Geen aandacht aan geven?

2. Nijntjepluis88

Nijntjepluis88 Actief lid

15 apr 2015
    115
    14
    18
    Hier ook gehad!
    Heel erg lastig maar het is een periode! Het wordt echt minder, maar hier duurde hier wel even hoor!
    Ik gaf er geen aandacht aan!

3. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Welkom het is een faaaaaaaase hahaha! Vreselijk kon mijn zoontje gillen brrrr

4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier ook net dagen met gillen achter de rug. Inmiddels lijkt het weer wat minder te worden, maar zodra hij moe is of even z'n zin niet krijgt of iets niet gaat zoals hij het wil gaat hij weer hard gillen.
    Maar ik hoop ook dat het vanzelf over gaat (en het liefst snel) :p

5. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Hier ook. En daarna kei hard lachen.
    Reageer er soms op soms niet of ik doe gewoon mee den kijkt ie echtbzo van huh wa doe jij nou:( Haha

6. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Fase.. of karakter ;) de mijne van 2 kan er nog steeds wat van. Ik negeer het gewoon dan gaat het sneller over, zo niet dan werkt afleiding meestal wel. Even iets vragen, anders speelgoed pakken etc.

7. Henrieke88

11 jun 2015
    10
    0
    1
    Doktersassistente
    Heinkenszand
    Hij kan er soms ook erg ondeugend bij kijken of idd er na gaan lachen.
    Probeer het vaak maar te negeren maar soms geef ik ook maar gewoon toe en geef ik maar snel een hapje eten of een speeltje.
    Van de week deed mijn man het een keer terug, maar dat vond hij niet leuk en begon heel hard te huilen :$;)

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina