Altijd een cyclus van 28 dagen. Veellllll miskramen gehad, voor onze dochter en na onze dochter. Dus ik raak heel makkelijk zwanger. En het gaat heel divers mis bij 6 weken met een max bij 20 weken. Nu deze cyclus had ik op dag 10 geklust☺️😄 en op dag 15 roze sliertjes, op dag 18 ook maar iets sliertjes met plassen en vegen. Vandaag dag 20 zat er in mijn slip wat sliertjes. En met afvegen wat zou dit nou zijn dit heb ik echt nog nooit gehad..
T is lastig te zeggen maar je kan wat bloedverlies hebben van je eisprong, van de innesteling, van gemeenschap.. alles kan... t vrouwenlichaam is n raadsel
Ja moeilijk hoor.... Op dag 10 geklust en op dag 15,18,20 en 21 dat is het nu wat roze rode sliertjes en wat roze met afvegen echt zwaar gevoel in mijn buik. Zo niet herkenbaar dit.....
Je noemt precies die dagen waarop je sex hebt gehad als de dagen waarop je sliertjes vond..zou dat er dan niet mee te maken kunnen hebben? Wanneer je zwanger bent is de baarmoeder toch meer doorbloed en kan er tijdens sex een klein vaatje knappen?