Drank vs Blowtje

Discussie in 'De lounge' gestart door MIss X, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Mannen!! (sorry kon het niet laten ;) )

2. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

whahah Ja die ook... soms ;)

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    teveel mannen hahah die is inderdaad leuk :D

4. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    hoi Beastie

Jawel hoor tuurlijk kunnen ze wel eens wakker worden maar nogmaals we roken eens in de maand misschien 2x in de maand 3 a 4 trekjes en wordt daar echt niet mega stond van en kan dan echt prima voor mijn kinderen zorgen.

5. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Kan het misschien zo zijn dat dit ook een ietsie pietsie veroordelend is ;)

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    dit doet me denken aan een trompettiste uit de band. die komt er gewoon eerlijk voor uit: "als ze het niet met me eens zijn, zijn ze dus tegen me"

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nou ik heb de overtuiging dat als je met mate blowt dat het je gezondheid dat ook niet schaadt. Staat nergens (zoals ik het kon vinden) dat het wel zo is.

En als jij geblowt hebt en je kindjes staan voor je "ik ben ziek", dan kun jij echt nog wel voor ze zorgen hoor en alert zijn. Vriend van mij blowt elke dag (zijn keuze!) en als ik zie hoe hij met zijn gehandicapte zoontje omgaat die heel veel zorg nodig heeft, terwijl hij gerookt heeft..... daar kan menig mens van leren!

8. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Meiden,

Nogmaals het verzoek om on topic te blijven. Jullie zijn nu verwijten naar elkaar aan het maken.

Hou het gewoon netjes, en laat ieder in zijn waarde.

Elvira

9. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.

Nou meissies, ik hoef niet eens meer te reageren als ik zo is lees :) .... en zo heb ik geen wijzende vingertjes uitgestoken of "voorbeeldige" personen veroordeeld, maar hebben jullie het zelf mooi kunnen lezen, wat er nou precies gezegd wordt door beide...

En over dat groepsvorming?! waar komt dat dan weer vandaan?!?!?

Ps Ik heb verder niet niet lopen schelden of iets dergelijks, maar de grote voorstanders van de blow vinden het wel normaal om woorden als kankeren en gel*l te gebruiken... vocabulaire vermogen gezakt? ach das een inkoppertje hahahahah :)

10. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Mijn computer is gecrasht, ben hem 6 weken kwijt :(

Ik schrok wel, wat een discussie.

Ik ben na 1 jointje niet stoned, en kan prima functioneren. Mensen zullen niet aan mij zien of merken dat ik gerookt heb.

Nogmaals, ik denk dat er over dit onderwerp moeilijk gediscusseerd kan worden, want iedereen reageert anders op een wietje of alcohol.
    En daarbij kan je bij een wietje natuurlijk zelf bepalen hoe sterk je hem draait.

Ik ben een goed persoon met een warm hart. Ik behandel mensen met respect, ik werk keihard en probeer een goede moeder te zijn.
    En ik rook zo af en toe een jointje... So what? Ben ik daarom gelijk slecht? Beetje kort door de bocht vind ik.

Ik vind dat je best een mening mag hebben, maar sommige gaan inderdaad een beetje radicaal denken.
    Niet leuk!

11. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    nee hoor je bent helemaal niet slecht. half nederland rookt en drinkt. Dat het ongezond is wil toch niet zeggen dat je een slecht mens bent?

12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    geef maar gewoon je mening hoor, daar werd toch om gevraagd door de topic-starter?! Als er mensen zijn die zich aangevallen voelen door jouw mening, en ervan door het lint gaan, hebben zij een probleem :D

13. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Mag ik vragen waarom je eigenlijk een joint rookt?
    Is het zo belangrijk voor je dat je er niet zonder kan?
    Stel je voor dat je kids opeens ziek worden, of niet kunnen slapen.. en om jou roepen.. en jij staat buiten?
    Ik snap dat gewoon niet..

Wat voor toegevoegde waarde heeft het in je leven? In de vrieskou staan roken?

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    soso wat een gedie zeg...
    weten jullie wat ik vinden iedereen gewoon in zijn waarde laten en ja de 1 drinkt een wijntje de ander blowt de ander rookt.. so what, zolang je allemaal nuchter en slim genoeg ben en no helemaal bij de wereld ben en sommige zich her gewoon goed door voelen kan je het toch beter doen... ja als iemand dat lekker vind lekker ziijn gang laten gaan toch?

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Dus als jouw kindje slaapt (of kindjes) ga jij nooit even naar buiten om de duobak aan straat te zetten, even de garage in om wat te pakken, lekker in de tuin zitten in de zomer... etc..... Er zijn mensen die niet blowen maar boodschapjes gaan doen als hun kind slapen... nou dan liever bij de keukendeur even een jointje.

Ik rook zelf niet maar ik heb het in het verleden weleens gedaan en je functioneert nog prima naar wat hijsjes hoor. Je bent gewoon ontspannen.

16. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik vind het af en toe heerlijk. Net als een ander chocola pakt, een sigaretje of wijntje.
    Ik rook hem nooit in mijn eentje op, en als ik hem zelf draai maak ik een kleintje.

Ik neem de babyfoon mee, maar dat is vaak niet nodig want mijn vriend is gewoon dan binnen.

Begrijp niet zo goed waarom die vraag steeds word gesteld ''waarom'' ik of iemand iets doet.
    Dat doet er helemaal niet toe vind ik.
    En wat betreft over moeder zijn en kinderen, daar heb ik het ook helemaal niet over gehad.

Ik vroeg jullie mening over alcohol en drugs gebruik tegenover elkaar.
    Niet of ik verantwoordelijk bezig ben als ik sávonds op balkon een half jointje rookt als de kleine slaapt.

Ik ga ook niet vragen waarom jij je kindje laat huilen, die ander geen bortvoeding geeft et etc

Op zo'n manier kan je inderdaad eindeloos discussie voeren.

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat ik ervan weet en over gehoord heb ik een blowtje een stuk minder giftig/schadelijk dan alcohol!

18. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb juist weer gehoord dat een blowtje gelijk staat aan 6 sigaretten. maar misschien dat blowers niet over hun longen roken?

19. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    iedereen reageert anders op een jointje of alcohol, en het gaat natuurlijk om de hoeveelheid,

Je kan er niet over discuseren eigenlijk,.
    Iedereen heeft zijn eigen (horror)ervaringen mee ;)

Mijn fout

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Blowers roken wel over hun longen en het is idd meer kankerverwekkend dan roken. Verschil is echter dat rokers vaak wel 6 sigaretten per dag roken (of meer!) en blowers vaak maar 1 per week. Dus dat staat gelijk aan 6 sigaretten per week. Denk niet dat je veel rokers tegenkomt die maar 6 peuken per week roken :)

Deel Deze Pagina