Drank vs Blowtje

Discussie in 'De lounge' gestart door MIss X, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    mijn moeder - en die rookt ook nog mentholsigaretten (jakkie)

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ha ha... dat is meer een gezelligheidsroker....

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ja maar ze doet het wel (en weet dat het slecht is) en nu bijna al mijn zussen zwanger zijn gaat ze ook netjes naar de tuin

4. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nah ja, het is allang duidelijk dat dit een discussie is die een lang leven heeft..
    We zullen in dit stuk van zaken elkaar nooit begrijpen..

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha denk dat je er helemaal gelijk in heeft ja iedereen dnekt er anders over... denk maar net dat iedereen af gaat op eigen ervaring of andere ervaringen... daarom zeg ik maar laat iedereen in zijn waarde je doet toch wat je zelf wilt... dus ja ;)

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    helemaal mee eens. alleen wel jammer dat sommige mensen zich aangevallen voelen als iemand een andere mening heeft.

wie start er een nieuwe leuke pittige discussie? (liever niet over religie want die ben ik nou wel zat)

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha helemaal mee eens.. zo een nieuwe duscissie waar gaan we het eens over hebben :$ haha ik ga denken een pittige altijd gezellig ;) wel leuk om zo te weten hoe sommige mensen denken.... waar ik steeds trouwens een discussie over heb is met mijn schoonouders agghh die roepen altijd als ik er bent en de kleine wil neit slapen en raakt overstuur laat ze nou huilen valt vanzelf in slaap..// pff maar ik doe dat niet.. geprobeert maar werkt niet.. dus ja discussies zijn er zat maar wat is nou eens een leuke ;) ik ga eens denken :p

8. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    OMG.
    Zo gaat het nou altijd met dit soort topics de een wil de ander graag uitl*llen en vooral heerlijk veroordelen.
    MMmm nou dan ben ik ook maar een ontaarde moeder heb namelijk gerookt tijdens de zwangerschap , weleenswaar weinig maar toch.
    Geen alcohol gedronken of geblowed maar mag als ik jullie moet geloven in het hoekje gaan staan van de ontaarde moeders die dus duidelijk niet weten wat wel en niet goed is en op het debiele af zijn.
    Ik heb er 5 en ze zijn allemaal gezond ter wereld gekomen.

Als je schokkende voorbeelde wilt zou ik eens gaan googelen op tiener moeders in Groot Britanië b.v of elders in de wereld , niemand kijkt daar raar op dat moeders in spe lekker aan de alcohol zitten.
    We weten toch allemaal dat dat soort dingen niet goed is voor zowel de moeder als de baby?
    Ieder is alleen regiseur van eigen lichaam en geest dus houd alsjeblieft op met zo spastisch het vingertje te wijzen naar een ander en masaal te roepen ohhhhhh jij bent stout want wat jij doet mag niet ( lekker puh)

En dames 1 ding, van Mamadeluxe kan menig moedertje nog wat leren, wat zij doet zie ik een ander niet na doen!

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    misschien gekke vraag wie is mamaDEluxe? sorry ben blond :oops:

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zij heeft hier veel meegepraat. Rookt weleens een jointje en is mama van 5 mooie kindjes!

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Zoals al 2x eerder vermeld, wordt er weer afgeweken.

Er komen geen nieuwe dingen aan het licht. We blijven in de herhaling vallen. Daarom ga ik dit topic op slot doen.

Elvira

Deel Deze Pagina