Deze nieuwe app is al populairder dan Word Feud! Wie kent het ook en wil spelen? Je krijgt drie categorieën: easy, medium, hard en bij elke categorie een woord. Je kiest er eentje en dat woord moet je vervolgens uittekenen voor je tegenstander. En je tegenstander tekent dan iets voor jou dat jij moet raden. Zooooo grappig!!! Het is in het engels. Maar wel heel verslavend! Voor wie het wil spelen: mijn account naam is Zwollywood
Ik wil heeeeel graag maar niet beschikbaar voor mijn model telefoon (sams. galax. mini).... heel heel heel stom!!!!!! *gaat in n hoekje zitten mokken*
Ha Sallie super schattig getekend hoor . Vind het echt hilarisch wat sommige mensen ervan maken. Engels is soms wel lastig, als ik een woord niet ken google ik het gewoon. En het scheelt dat je de letters al krijgt, dan kun je het sneller raden.
Haha dacht doe een x voor twee punten, het wordt steeds mooier bij me. Moet ook slapen eigk maar tis verslavend
Hahaaaa geeft niet hoor, ik moet ook de helft opzoeken! Het zou gaaf zijn als er een nederlandse versie kwam....
@ zwollywood: heb je ook maar even toegevoegd! Leuk spel, kende het nog niet! En mijn complimenten voor je Elvis tekening! Als 2 druppels water
Edit heb jou toegevoegd en de eerste getekend! Zwollywood: sorry, de britney clou kwam echt niet! ( zou evt ook aan het tijdstip kunnen liggen )