na een tijdje leer je de woorden wel kennen want helaas zijn het ook vaak dezelfde woorden. Dus ik wacht weer op een update met nieuwe woorden hahaha
jippie nieuwe update kom alleen niet op een woord het is een t shirt met aan de ene kant een hand en aan de andere kant een haak ???? geen flauw idee wat ik ermee moet en we zijn al op beurt 64 dus herken jij jezelf plaats aub het antwoord Voor de nieuwe spelers ik ben Melanina78
Omg whahahahaaa ik moest net Finland tekenen en ik heb die dus helemaal op de verkeerde plek getekend! Ik ben echt een debiel
je klikt op create game dan kan je 3 opties kiezen klik op username en typ de user name in dan spelen maar Ik wacht tot mijn mede spelers weer gereageerd hebben Dus kom op meiden teken er weer op los Mijn nick Melanina78
ik heb ook draw alleen ik vindt het est saai worden na een paar dagen spelen je krijgt steeds dezelfde woorden
er zijn nu soms updates met nieuwe woorden. Ach het blijft leuk ik denk dat als ik alle kleuren gekocht heb ik het saai ga vinden want dan heb je geen echt doel meer voor je muntjes
nu je meldingen krijg dat iemand getekend heeft speel ik ook weer dus mensen voeg toe of teken even een nieuwe tekening aub heb nog maar 1 actief iemand waar ik mee teken.
werkze En nu ik het lang niet gespeelt heb merk ik dat er veel meer lastigere woorden bij zijn gekomen zeg. En erg handig dat je een melding krijgt dat er een nieuwe tekening is gemaakt.