Ik probeer ook iedereen weer toe te voegen, alleen krijg ik dan de melding dat er al een spel is. Kan alleen geen lijst meer zien. Heel vreemd
heb ik ook steeds maar denk dat het spel gewoon problemen heeft nu want soms is iedereen er wel weer en soms niet denk dat het spel overspannen is nu hahahaha dus de update moet snel komen haha
Ik heb maar een nieuw account aangemaakt want liep erg vast. Nu is het weer oke. Mijn nieuwe naam is CherryAyden ( mijn oude ZP naam)
Helaas de mijne nu al 2x opnieuw geïnstalleerd , maar helaas hij doet het niet meer. Hoop snel dat ze de kinderziektes er snel uithalen
Ohhhh dat ben jij! Hier ook problemen, ik teken iets en dan moet ik mijn eigen tekening raden Oh ja als ik het echt niet kan tekenen, schrijf ik het erbij haha! In het echt kan ik toch wel redelijk leuk tekenen, maar op m'n iPhonie lukt het niet zo whahaha
Whahaha, mijn tekenkunsten zijn al niet heel goed, dus als ik het echt niet getekend krijg dan schrijf ik het er ook bij. Heb al een paar keer gehad dat ik de woorden niet eens kende
Wat een leuk spelletje zeg! Net geinstalleerd, krijg af en toe wel een foutmelding... Mijn gebruikersnaam is Maloutje, zet hem erbij: Skatje LuckyMommy Chilleke Siska010 GMJ10 natjes melanina78 Quila marykay77 marjandl Mijnlief LiLaLief Picasso32 Zwollywood Kippie2407 Plukkie Maloutje
Skatje LuckyMommy Chilleke Siska010 GMJ10 natjes melanina78 Quila marykay77 marjandl Mijnlief LiLaLief Picasso32 Zwollywood Kippie2407 Klarakoe Plukkie
Skatje LuckyMommy Chilleke Siska010 GMJ10 natjes melanina78 Quila marykay77 marjandl Mijnlief LiLaLief Picasso32 Zwollywood Kippie2407 Plukkie Maloutje clauzoe