Gisterenochtend had ik voor het eerst na de bevalling een positieve ovulatietest. Afgelopen nacht ben ik wakker geworden met vreselijke pijn in m'n onderbuik, deed echt flink zeer. Werd er wakker van, ben op m'n rug gaan liggen en pas na een uur ofzo viel ik weer in slaap. Toen ik wakker werd net was het grotendeels over dus ik neem aan dat het m'n eisprong was.. Testen wederom negatief... Is het normaal dat die (eerste) eisprong zo'n zeer doet
Ik ben zelfs een keer op de eerste hulp beland vanwege een enorm pijnlijke eisprong. Ze dachten eerst aan blindedarmontsteking, bleek het gewoon een eisprong te zijn
Serieus? Dus dat is 'normaal'? Jeetje.. Nooit zo gehad toen we voor de eerste gingen.. Dus tis niet gegarandeerd dat dit nu iedere ronde zo is?
Hier ook vanmorgen ontzettende pijn links onderin de buik. Pffff. Opzich zou het ei kunnen zijn ivm miskraam en cyclus dus dan waarschijnlijk van slag. Maarn ovu test gisteren weer was negatief.
Bij mij was het vorige ronde en deze ronde ook erg pijnlijk!! Ook wakker van geworden 's nachts en dag daarna was het voorbij. Dus denk dat het er gewoon bij hoort, hoe vervelend/pijnlijk het ook is! Ben ook wel benieuwd Chiggy
Ik heb de afgelopen ronde ( eerste ronde na stoppen pil) ook een enorm pijnlijke eisprong gehad, heel veel buikpijn en rugpijn. Het positieve ervan is dat je precies weet wanneer de eisprong is, ik ben benieuwd of ik hem deze ronde weer voel
Bij mij doet het altijd zo zeer, 1 dag per cyclus helemaal naar van, elke stap die ik zet is ellende, dus ja dat kan wel.
Wat Jomidi zegt, dat heb ik ook. Erg vervelend. Voordeel is wel dat je daarmee wel een wandelende ovulatietest wordt
Ik had het de vorige ronde ook, de pijn was heel erg aanwezig en constant. Duurde zeker nog wel een halve dag dat het beurs aanvoelde. Helaas, kwam die ei net op het moment dat ML een paar dagen weg was...
Ik heb er ook heel erg veel last van, sinds mijn operatie aan mn eierstokken! Zo erg dat je wel moet klussen rond die tijd maar eigenlijk te erge buikpijn heb.. Heb er afgelopen weekend drie dagen lang last van gehad!! denk dat je echt niet de enige ben meid, en denk dat daar ook veel verschillende oorzaken voor zijn. Zoals bij jou zwangerschap en bij mij operatie! x
ik werd in het ziekenhuis uiteindelijk doorgestuurd naar de gyn, zij maakte een inwendige echo en contateerde een eisprong
Ik had deze ronde toevallig ook een ZEER pijnlijke eisprong. Lag te creperen en te huilen, dacht als het zakt bel ik het zh! Ik dacht meteen aan overstimulatie vd clomid of een bbz, allemaal erge dingen.. Maar na een uurtje zakte het, daarna voelde het nog een dagje beurs... Ik wist toen genoeg! Aan de vele reacties te zien is het volkomen normaal! Stelt mij ook gerust!