Dreamcreations psp

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly83, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ook ik heb het afgelopen jaar ondervonden dat er echt te veel drama is onderling met de psp forums.

Zo werd ik dus uit een groep gegooid om dat ik lid was bij "de vijand"

Erg jammer....

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Dat méén je niet Kaatje... Dat gaat toch eigenlijk veel te ver hé!
    Ik snap al die heisa echt niet hoor. Het is maar PSP... ;)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vind het ook veel te ver gaan. Bemoei me er ook nooit mee. Maak af en toe een lesje als ik tijd heb zodat ik er niet uitgekickt wordt,maar de lol gaat er zo wel af als een forum opeens verhuisd en je dan alleen maar lid mag worden met een uitnodiging ( die nog net niet door de koningin zelf wordt afgeleverd ;) )

4. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Ik zit bij pspmama's en daar is nooit gedonder volgens mij (of ik maak het iig niet mee). Het enige nadeel vind ik dat je dus wél verplicht bent om eens in de 2 wkn een lesje te maken én een beetje actief bent op het forum. Maar daarentegen zijn er wel veel leuke en mooie lessen en zijn er ook leuke kletstopics ;)

5. Ik heb destijd nooit iets gehoord van de dreamcreations, dat ze dicht gingen. Was er door omstandigheden een paar weken niet geweest, en toen ineens, toen ik weer ging kijken was het forum dicht..

Ik zit al een tijdje bij de pspmama's, leuk forum, en nooit geen gedonder..

Maar als er hier iemand nog een leuk psp forum weet.. Hou ik me aanbevolen!!

Deel Deze Pagina