hey wat fijn dreamer! Ik ken dat potje ook niet, bij ons hadden ze speciale, anders dan een urine potje (die hebben bij ons een groen deksel), wij hadden een smalle met een rood deksel. Probeer in een smal potje maar eens goed te mikken. hihi. Vind het soms wel wat mens onterend hoor.. haha. Mja. Ben benieuwd wat er uit het bloed onderzoek naar voren komt. Ben echt blij voor jullie dat ze er nog eens naar gaan kijken! Waar staat FSH eigenlijk voor? Ik denk dat ze zoizo naar de hormonen kijken en testosteron is natuurlijk ook een (mannelijk) hormoon die de zaadproductie stimuleerd. Dikke knuffel voor jou!
We hebben gelukkig altijd hele brede potjes gehad. Zo'n smal urine potje zou idd wat lastig worden Maar deze deksel is echt heel raar. Maar goed, al zouden er dode zaadjes gevonden worden (doordat er bijvoorbeeld lucht in het potje kan door die 2 gaatjes) dan nog is het een vooruitgang! Dus moet me maar geen zorgen maken. FSH = Follikel Stimulerend Hormoon. Bij de man bevordert FSH de vorming van zaadcellen. Ze kijken enkel naar de FSH, want dat is het enige wat is aangekruist. Maar ga wel vragen of ze op testosteron kunnen testen, misschien dat de prikdame weet of je dat kan invullen. Nog 2,5e week wachten en dan weten we alle uitslagen als het goed is. Ik ga de 15e denk al wel bellen voor de uitslag van zn bloed. Dan weten we dat alvast.
Wat spannend Dreamer !!! Wel fijn dat ze meewerken .. Ennuhh, kun je niet zelf stiekem een vinkje erbij zetten? Of zien ze dat ?
Hee super zeg Had niet anders verwacht ook Enne idd dezelfde kleur pennen opzoeken en gewoon even aanvinken? Groetjess
Ik heb het ook een keer gedaan hoor hihi ! Maar dan bij de huisarts. Weet niet meer wat het was, maar ik wilde iets extra getest hebben, dus gewoon een vinkje erbij haha
We moeten wel toch Muppet hihi Als je in NL iets gedaan wilt krijgen, moet je soms een kleinnnn beetje brutaal zijn
Heee meis, Wat goed dat je arts in ieder geval mee wil werken. Ik ga heel hard duimen voor jullie! Liefs en dikke knuf Con P.S. Ja ook al ben ik er weinig, ik blijf je volgen hoor!
We mochten wel gewoon testosteron laten testen, maar die staat niet op de bloedprikkaart. Kan hem dus ook niet aanvinken. Enne .. tuurlijk merkt ze dat, zij krijgt toch die uitslag Maar ga het wel aan de prikdame vragen, niet geschoten is altijd mis toch.
Oh ja dan wordt het moeilijk hihi, idd gewoon vragen, doen ze vast niet moeilijk over lijkt me .. Als er toch geprikt moet worden, dan kan dat er ook bij lijkt me ! Tjah dat is waar, maar sommige artsen weten niet meer wat ze hebben aangevinkt , zoals de mijne. Weet je wat ik ook een keertje heb gehad, was zooooo stom van me. Kreeg ik van die formulieren om te prikken op cd 3 en cd 21 . Ging ik bloedprikken en heb ik de verkeerde ingeleverd, dus klopten die aangevinkte dingen niet meer ... Heb toen heeel gauw gebeld om het door te geven, was gelukkig nog op tijd ... Nou ik ga me bedje in , fijn weekend voor jullie en tot snel !
Vandaag de uitslag van het FSH gekregen... Het was 22,5 Vorig jaar 21,6 Het mag maximaal 10 zijn... Dat betekend dus dat we vrijdag ook geen goed nieuws hoeven te verwachten. En dat een jaar gezonder leven dus geen positief effect heeft op zn hormonen en vruchtbaarheid. *zoekt een prullenbak om der hoop in weg te gooien*
ik geloof dat mijn man zijn fsh ook wat verhoogd was. het belangrijkste is dat ze kunnen zeggen hoeveel procent kans van slagen de tese zou hebben. bij mijn man was het 60 % dus toen hebben we het wel gedaan. zouden jullie de tese niet willen proberen? het valt heel erg mee. sterkte! knuff
Tnx ladies! @Mari: een TESE zou niet meevallen voor ons. Het is ook absoluut geen optie hier. In het andere topic (geen zaadcellen) staat in het kort waarom niet. Nog maar 2 weekjes meis, dan mag je beginnen! Ik duim voor jou en Lana!
dank je wel dreamer je bent toch zo'n lieverd! Je voelt je zo kapot, en dan nog zo'n lieve woorden! Ik denk steeds aan je en hoop nog steeds dat jullie vroeger met de kid mogen beginnen! een heeeeeeeeeeele dikke knuffel xxx
Vandaag sementest. Voel me echt ziek, gewoon van alle spanning wat het teweeg brengt. Zie zó op tegen de uitslag of eigenlijk de gevolgen daarvan. Hoe moet je zoiets ooit afsluiten? Ik weet niet of ik dat kan. Zeker zo zonder oorzaak niet. De vrouw van het lab zei dat het wel een week kan duren eer de dokter de uitslag heeft. Ik ga gewoon dinsdag alvast bellen of de uitslag er al is. Wie niet waagt wie niet wint