Dank jullie wel lieverds! Het is zo raar, straks is het 2010 en hebben we 'gewoon' een kans. Het is zo raar om te kunnen dromen over kerst 2010 met zn 3-tjes. Zo raar om te denken dat we straks met een positieve test in onze handen staan. Dat er gewoon een kindje, een leven in mij groeit. Zo onwerkelijk nog allemaal. En zo spannend ook! Ik hoop echt dat ze in januari bellen dat er een match is gevonden. Maar moet zeggen dat ik wel een beetje bang ben dat ik wéér een paar maanden moet wachten. Het is best moeilijk om ergens naartoe te leven als je geen datum hebt die vaststaat. Ik heb gehoord dat ze bij nieuwe aanmeldingen nog steeds 12 maanden als wachttijd geven, dus dan zouden we met januari een telefoontje moeten krijgen. Maar ik durf niet meer zo hard te hopen... Bang voor teleurstelling en verdriet. Ach ja, misschien zit ik even in mn after-kerst en pre-oud en nieuw dipje. Komt vast weer helemaal goed in het nieuwe jaar! Op naar een vruchtbaar jaar dames
Vandaag is de laatste ongesteldheid van 2009 begonnen. Goed voornemen voor 2010: maar 1 of maximaal 2x ongesteld worden en dan zwanger zijn Ik vind het heel eng en reuze spannend, maar ik heb er zin in! Op naar 2010
Goedzo Dreamer, dit is de laatste ongi in 2009 en we willen het nog maar max 2 keer zien en niet meer!!! Het is spannend heh maar idd ook heel eng. Ik ga iig heeeeeel hard voor je duimen!!! xxx
Ook ik ga heel hard duimen dat jullie vlug gebeld worden! Je hebt nu echt wel lang genoeg gewacht!!! En het lijkt me idd heel moeilijk als je niet weet wanneer je ongeveer eindelijk gebeld gaat worden... Veel succes alvast!
dreamer! even een oud&nieuwknuffel en met name een 2010julliejaarsmak! jullie wachten zal beloond worden.. knuf!
goed zo meis, de laatste ongie in 2009, en dan max. nog 2 keer, goed zo, fijn dat je positief bent, al kan ik me je gevoel heel goed voorstellen van angst voor een nieuwe teleurstelling, heb er net ook een verhaal over geschreven in mijn topic. meis, 2010 MOET gewoon ons jaar gaan worden!!! ik wil je alvast een prettige jaarwisseling toewensen. liefs lisa.
Dank jullie wel voor de lieve woorden en lieve wensen Doet me echt goed! Merk dat ik het echt heel moeilijk vind om 2009 af te sluiten en 2010 in te gaan. Het is zo'n moeilijk en levensveranderend jaar geweest, zo heftig en groots allemaal. En wat gaat 2010 brengen? De ongi hormonen werken ook lekker mee natuurlijk. Gelukkig is het donker buiten met Oud en Nieuw, dan ziet niemand mn tranen. Ik wil iedereen bedanken die mij (ons) heeft gesteund in 2009! Dat iedereen in 2010 mag krijgen wat hij/zij wenst! Liefs Dreamer
Hey lieverd nog wakker. Zeker 2009 was voor jullie een heel heftig jaar. Zo heb je toch nog wat goede hoop en zo ineens niks meer. Maar dit jaar word jullie jaar!!!
Aaaah Dreamer toch, het afgelopen jaar was niet niks nee. Ik wens voor jou en partner dat je met een grote big smile én met een grote buik terug zal mogen kijken op het jaar 2010! Liefs Mounia
Ik wil zo graag weten waar ik aan toe ben ... Anderen die een week eerder op intake zijn geweest zijn met november al begonnen. Waarom wij niet? *kan wel wat knuffels gebruiken*
Och lieverd, ik dacht ze heeft telefoon gehad!!! Hoe weet je dat de rest al van november bezig zijn. Zou zeggen bel morgen en vraag hoe het zit. dikke knuffel xxx
Nou ja hoe kan dat nou dat jullie dan nog niet begonnen zijn!Pfff o meid je wacht al zo lang! Ik zou zeker even bellen hoor en vragen hoe het zit meid. Een héle dikke knuffel! En bellen he, wie weet krijg je meteen wat meer te horen waneer jij kan beginnen. Nogmaals nog een hele hele hele dikke knuffel! Liefs Mounia
vervelend dat jullie al zo lang wachten. ik zou denk ik ook maar voor de zekerheid bellen, misschien dat je dan te horen krijgt waar je aan toe bent.
Ik ga denk mailen. Maar ik wil niet opdringerig overkomen... Las dat anderen ook hadden gemaild hoe het ervoor stond. Een kreeg 2 weken later het donorvoorstel. Maar las ook dat 1 al 3 maanden eerder op intake is geweest als ons en zij wacht ook nog steeds. Zo onduidelijk allemaal. Zij zou eind 2009 een donorvoorstel krijgen, maar kreeg met december een brief dat het pas jan/feb zou worden. Wij hebben (nog?) geen brief gehad, maar ben daar nu wel bang voor. Vind het zo moeilijk, ik wil gewoon weten waar we aan toe zijn. Word zo onzeker van dat wachten en niets zeker weten.
Ach meis, die onzekerheid is killing. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Ik sluit me bij de andere meiden aan, bel gewoon en leg uit hoe je je voelt. Hoe lastig dat ook is. Hele dikke knuffel meid!
Ach meid toch, die onzekerheid is niks! Bel of mail even, zullen ze heus niet opdringerig vinden (en anders hebben ze pech ). Leg het uit ze zullen het wel begrijpen, en je zal niet de eerste zijn, vrouwen die zwanger willen worden zijn nou eenmaal heel ongeduldig en terecht ook als je in zo'n traject zit!
Ik probeer een mailtje te maken, maar lukt niet Wil een kort, spontaan, net, vriendelijk, niet opdringerig mailtje sturen, maar word er helemaal zenuwachtig van haha. Gelukkig word ik niet zo onzeker van dit alles ...