* Juffie viert feest* Yes, Dreamer wat een goed nieuws meid!!!!!! Misschien tijd om je banner aan te passen?
Wow dreamer wat een supernieuws voor jullie!!!!! Wat spannend, het gaat dan hopelijk echt voor jullie beginnen!!!!!!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! *Gooit de telefoon aan de kant* Haha (was aan het bellen) GEWELDIG! Februarie dat is volgende maand!!!!!!! O meid ik gun het je zo!Ik tel met je mee af en duim hier flink! Liefs Mounia
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Ooh, ikke ook helemaal blij! Heb er kippenvel van meid. Word helemaal warm van binnen. EINDELIJK gaat het dan voor jou ook beginnen! Meid, ik hoop dat alles goed gaat, je supervruchtbaar bent en je gewoon lachend na de eerste inseminatie al zwanger bent
Dank jullie wel Heel toevallig heb ik de afgelopen 2 dagen van 2 verschillende dames een berichtje gekregen over een droom. Ze hadden beiden over mij gedroomd. De 1e droom was dat ik in februari gebeld zou worden dat we eerder konden beginnen en direct de 1e IUI zou ik zwanger zijn. De 2e droom was dat ik de komende winter zou bevallen. Die 2 dromen kwamen dus al overeen, maar nu kunnen ze nog gaan uitkomen ook Zelf heb ik al heel lang het idee dat IUI 1 direct raak gaat zijn. Maar goed, dat had ik met ronde 1 ook en zie waar dat ons heeft gebracht Ik las net het berichtje nogmaals en toen stond er ineens ( ) een zinnetje onder: Als het later wordt houden we jullie op de hoogte. Gevalletje van selectief lezen haha. Maar we staan voor februari op de lijst, dat had ik niet durven dromen! Ohhh mn gedachtes gaan echt alle kanten op, ben helemaal in de war Volgens mij zijn mn berichtjes ook niet te volgen nu haha. *droomt weg*
JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! super!!!!!!!!!!! Ach, het maakt niet uit die glimlach, laat die hond maar uit en droom jij maar lekker weg! Helemaal te gek, eindelijk maar dan ook eindelijk gaat het beginnen! Je bent aan de beurt! WOWWWWIEEEEE
Krijg die smile der echt niet af hoor @Nicoletta: vind je het moeilijk om dit bericht te lezen? Kan me dat zo voorstellen namelijk. Je mag me altijd pb-en als je ermee zit he meis!
Och lieverd, ik zit net zo te stralen als jij!! Ik vind het prachtig voor jullie. Eindelijk is het eens tijd voor jou!! Nee ik vind het niet moeilijk, echt niet. Ik heb vrede in onze toekomst en ik wil mijn lieve forumvriendinnen voor nu nog niet verlaten zonder dat ze allemaal 100% gelukkig zijn. Of dat nu mét een biologisch kindje is, een adoptiekindje, een pleegkindje of samen verder alles is goed zolang jullie maar gelukkig zijn. Dus meis, ik hoop zo dat die droom uit gaat komen en jullie een prachtig kindje krijgen. dikke knuffel!!
Hahahaha heerlijk om jou super blije berichten te lezen !!!!O meid het gaat allemaal écht gebeuren! En wat bijzonder van die dromen, wauw!Dit moet gewoon helemaal goedkomen!
Whaah wat een super nieuws! En dromen zijn er om uit te komen Eindelijk gaat het gebeuren en ik zal je topic goed in de gaten houden. Ik wil alleen maar mooie berichten lezen
Oh meid, wat ben ik blij voor je!!! Traantjes in m'n ogen! Wat heerlijk joh! Nu kun je écht af gaan tellen!!! Spannend!! Dikke knuffel
Ooooooooh lieverd wat geweldig!!!! tranen in mijn ogen, moet ik werken mis ik weer iets!!!!! Ben zoooooo blij voor jullie eindelijk!!! xxxx
Dreamer, Ik lees nu net dat jullie eindelijk mogen gaan beginnen. Ik hoop echt dat je snel zwanger gaat worden. Elke keer als ik jou banner zag voelde ik me schuldig. Wij wachten totdat ons kindje geboren gaat worden in Maart, terwijl jullie aan het wachten waren op een donor. En zo veel onzekerheid hadden. Maar nu gaat het echt beginnen!!!!!! Ik hou je in de gaten
@Nicoletta: ik ben blij dat je het er niet moeilijk mee hebt meis! Je bent een sterke vrouw! @Kleintje: niet schuldig voelen hoor, gewoon genieten @All: ben zo blij met jullie lieve berichtjes Manlief zit er ook van te glunderen Als mn cyclussen niet te erg van slag raken door de zenuwen gok ik dat mn banner aardig in de buurt komt van de 1e IUI als alles goed gaat. Na het donorvoorstel krijgen we een afspraak voor het startgesprek en na het startgesprek kunnen we direct beginnen wanneer mn eisprong eraan komt. Mn ei komt elke maand ongeveer rond de 15e (wisselende cyclus tussen 27-33 dagen) Dus denk dat we februari niet gaan halen en dus rond 15 maart uitkomen. Mn voornemen voor dit jaar was 1 of 2x ongi worden en dan zwanger, dus dat zou kunnen dan *droomt weer lekker verder*
@Nicoletta: je hebt mooie dromen naar Dreamerman gestuurd Die werd vandaag helemaal gestresst wakker, want hij moest nog sigaren kopen hahaha. Van die geboorte sigaren! Geweldig om te horen dat hij er ook mee bezig is in zn dromen @All: ik heb vandaag digitale ovulatietesten van clearblue gekocht. Die dingen zijn duur zeg! (33 euro voor 7 testjes!) Dus hoop dat ze goed werken. Deze ronde voor de laatste keer testen of ovulatietesten wel of niet goed aanslaan bij mij. Zo ja, dan gaan we met ovu testen werken voor de IUI. Zo niet, dan zal het met echo's worden. Ben benieuwd!
Wat lijkt het me heerlijk dreamer voor je, dat je nu al met de voorbereidingen bezig kunt zijn! heerlijk!! Oooooh je banner staat nu bijna op 1.... wat fijn dat het nu dichterbij komt!!
Ja het is echt heerlijk om er weer eens mee bezig te kunnen zijn. Zolang stil gestaan natuurlijk. Moet wel weer helemaal inlezen hoe het moet allemaal haha. Ik zat vanmorgen ook al naar mn banner te kijken, nog maar 2 maanden en 5 dagen tot 15 maart. Ik heb mn banner nog niet aangepast, want ik gok dat we rond die datum de 1e IUI gaan krijgen. Maar het kan ook een maand eerder al zijn en dan zou het nog maar 1 maand en 5 dagen zijn! Whaaaaa krijg helemaal de zenuwen als ik daaraan denk haha. Ik ben zo blij dat het nu eindelijk gaat gebeuren, heb er helemaal zin in
dreamer meis wat een geweldig nieuws lees ik hier, eindelijk gaat het dan echt beginnen, wauw echt helemaal top voor je. je hebt zo lang moeten wachten voordat je echt kon gaan beginnen, en al die maandan van wachten ben je zo actief geweest hier op het forum om iedereen te steunen, en nu ben jij dan ook eindelijk aan de beurt. ben helemaal blij voor je meid. liefs lisa,x.
Ja, als iemand het verdient is Dreamer het wel! Lieverd, Ik heb echt veel aan je gehad hoor na die "fijne" dag des oordeels! 2010 wordt gewoon óns jaar, dat moet!!