Ohw wat spannend heh dreamer!! Die ovutesten van cb vond ik heel erg fijn, heb ze eens een keer gebruikt. Heel duidelijk. Ik hoop dat de tijd omvliegt!!
Ik lees het nu pas en wou toch nog even laten weten dat ik het geweldig vind voor je! Eindelijk kan je écht gaan aftellen!!!!! Wat goed dat je toch die mail verstuurd hebt ! Succes!
Dreamer, Wat een geweldig nieuws! Eindelijk beginnen!! kan me voorstellen dat je helemaal happy bent! Je kunt trouwens heel makkelijk goedkope ovulatietestjes bestellen op sensitest.nl. Die zijn ongeveer 1euro per stuk! veel goedkoper dus!! liefs lotje
Ik lees het nu pas meid, wat een geweldig goed nieuws! Het gaat nu eindelijk opschieten voor jullie! Super! Liefs Zora
Dank jullie wel voor de lieve reacties, word er helemaal verlegen van @Lotje: ik heb ook sensitest, maar ze geven bij mij niet elke ronde positief. Dus vandaar de dure cb erbij gekocht om te zien of die wel/ook positief geven. Vandaag begonnen met de ovu testen. Hij was al bijna positief, dus vanmiddag nogmaals testen. Zou wel vroeg zijn alsie nu al positief is, maar dat is niet erg! Moet alleen even uitzoeken tot hoelaat ik de kliniek kan bellen om door te geven dat mn ovu test positief is. Volgens mij maar tot 12 uur. Moet daar wel rekening mee houden met (oefen) testen natuurlijk, want straks moet het ook voor die tijd duidelijk zijn of de test wel of niet positief is. Raar hoor om weer met ovu testen bezig te zijn
wat fijn meid, dat je nu zo lekker bezig kunt zijn met zwanger worden, dat doet een mens goed he', hihihi. staat je banner eigenlijk nog wel goed nu? nee toch. knuf lisa.
Ja is echt heerlijk om er weer mee bezig te kunnen zijn. Nu maar hopen dat we volgende maand voor het echie mogen testen Ik heb mn banner nog niet veranderd. Ik gok dat we in februari het startgesprek pas krijgen na mn ei. Dan zullen we pas met maart kunnen starten en dat zal zo ongeveer rond 15 maart zijn. Vandaar dat ik mn banner nog even door laat lopen naar 15 maart. (en ook een beetje voor mezelf om niet alle hoop op februari te zetten zolang we geen zekerheid hebben)
oja dat heb je goed, dat kan het ook niet weer een teleurstelling worden als je toch niet in febr. kunt starten.
Ja idd, die teleurstelling wil ik voorkomen. Ik denk zelf dat we toch pas met maart kunnen starten, dus stel me daar ook maar op in dan. Heb liever dat we eerder kunnen starten dat het meevalt, dan dat we later kunnen starten en ik daar verdrietig over ben. Net weer een ovu test gedaan en hij is bijna positief! Vanavond voor het slapen gaan nogmaals testen. Heb nog nooit zo vaak getest als vandaag Maar moet echt weten of ik misschien savonds mn LH piek heb. Vind het helemaal spannend elke keer haha. Dat beloofd nog wat als we voor het echie mogen testen
Hihihih kan me voorstellen meid dat het weer echt spannend is Maar nu is het voor het echie he dus daarom. Ik hoop zo de eerste keer raak!!!
Lekker aan het testen Dreamer Heerlijk meid, dat je er nu ook eindelijk actief mee bezig kunt zijn! Even over die LH piek en dus de ovulatie. Ik heb eens gelezen dat de ovulatie in de lente 's nachts of 's morgens optreedt en in de herfst/winter laat in de middag of 's avonds. Dus het tijdstip van je positieve ovulatietest kan in de loop van de maanden veranderen. Alhoewel jij natuurlijk alleen maart moet weten wanneer die is. Daarna heb je het niet meer nodig Oh meid, ik vind het zo fijn voor jullie dat het eindelijk zover is!!!
Hmm .. ik heb een vaag vermoeden dat ik te laat ben begonnen met testen De test van 11 uur gaf amper een 2e streepje. En mn temp is van 36,67 naar 36,95 gegaan... Bmm voelt ook alsof mn ei al is geweest (maar goed, die kan me ook voor de gek houden) Nog nooit eerder dan dag 14 mn ei gehad en dat was maar 1x en al anderhalf jaar geleden. En dat kwam waarschijnlijk door mn veel te snelle schildklier toen. Gisteren zat ik op dag 12/13 (kreeg pas net voor de nacht mn ongi, dus vandaar de twijfel op welke cd ik zit) Zou ik dan na al die tijd ineens op dag 13 een ei hebben? Ik zou het niet erg vinden om een cyclus van 25 dagen te hebben, maar ik ben wel bang dat het door mn schildklier komt. Krijg dinsdag de uitslag weer, dus dan weet ik het antwoord. Maar krijg wel de bibbers hiervan. Als mn waardes niet goed zijn mag ik niet starten... Als het echt mn ei is geweest gisteren, dan weet ik wel zeker dat we niet in februari gaan starten. Mn ei zal dan komen rond de tijd dat we het donorvoorstel krijgen. Ach ja, begin maart is ook een mooie tijd om te starten toch! Mn lichaam blijft me verbazen
Sjeempie, wat een gepuzzel zeg! Ik zou het al ingewikkeld vinden om te bepalen wanneer mijn ei komt 8) en dan moet er bij jou ook naar je schildklier gekeken worden. Pfff arme jij!! Ik wens je prachte klierigewaardes toe!!
Ja mn schildklier is heel belangrijk in dit proces. Moet door mn schildklier ook direct vanaf de positieve test onder controle bij een gyn, elke 4 weken bloedprikken, elke 4 weken echo (elk nadeel heeft zn voordeel ) en in het ziekenhuis bevallen en daar 4 dagen blijven. Ik weet nu wel zeker dat mn ei is geweest. Vanmorgen was mn temp doorgestegen naar 37,11. Wel lekker een keer een vroeg ei, maar nu weet ik nog steeds niet of de ovu testen mn lh piek goed aangeven! Ach ja, waarschijnlijk krijgen we met februari nog een oefenkans. Ik bedacht me gisteravond ineens dat het alweer bijna half januari is. Dat betekend dat we over een maand misschien al ons donorvoorstel hebben gehad! Of sterker nog, dat we misschien al ons startgesprek hebben gehad! Whaaaaa wat gaat dat snel ineens Werd meteen helemaal zenuwachtig toen ik me dat had bedacht Maar buiten dat soort momenten om voelt het nog heel onwerkelijk allemaal. Heb niet het gevoel dat we al snel gaan starten. Dat we dadelijk een kans hebben om zwanger te raken. Dat zal denk pas komen als we voor de IUI gaan. Of als we het donorvoorstel krijgen en het startgesprek. Eindelijk weer iets tastbaars, zekerheid. Vind het allemaal superspannend in ieder geval en heb er enorm veel zin in Kan echt niet wachten tot we kunnen starten!
Hey lieve Dreamer, Wou je even een dikke knuff geven!Ik leef met je mee en duim heel hard! Liefs Mounia
Ik heb vandaag van een forumdinnetje het boek Uit onbekende bron gekregen, samen met een artikel genaamd Pappa uit een potje. En een heel lief kaartje. Echt superlief! Het voelt echt fijn dat mensen zo meeleven. Nu het dichterbij komt merk ik dat de pijn en het verdriet ook weer wat naar boven komt. Ik had het wel verwacht, maar het blijft moeilijk. Merk ook dat ik meer behoefte heb aan informatie en verhalen van anderen. Maar onze situatie is (gelukkig voor iedereen/helaas voor ons) best zeldzaam, dus ik vind maar weinig herkenning. Dat maakt het allemaal niet makkelijker. Gelukkig kan ik er goed over praten met mn man en heb ik lieve forumdinnen die met me meeleven. Ik hoop dat we snel de brief krijgen voor het gesprek voor het donorvoorstel, dan hebben we tenminste weer een echte datum om naartoe te leven! Liefs voor allemaal
Heh lieverd, het is toch zo dubbel heh. Van een kant zoooo blij eindelijk is het zover, en van de andere kant ook weer die pijn wat erbij komt kijken. Moet zeggen dat we er momenteel niet echt zo mee bezig zijn. Ik hoop jij straks ook! EN dat je snel zwanger mag raken in maart!!!