He bah! Dreamer, dat wilde ik niet lezen...zucht.....waarom moet alels zo lang duren. Ik ga nog harder duimen dat de brief snel komt. Ik vind het echt rot voor je dat je zo lang moet wachten. Knuffel meis!
Tnx lieve ladies! Vandaag weer geen brief. Vind het toch steeds moeilijker worden om goede hoop te houden. Dinsdag is het alweer een jaar geleden dat we de intake hebben gehad... Een jaar van niets anders dan wachten, wachten en nog eens wachten. Dat daar maar snel verandering in mag komen!
pffffffffffff stuur aub een mailtje dan weet je of ie onderweg is. Nu wacht je maar in onzekerheid afschuwelijk xxx
En de eerste week van feb is echt een feit... Volgens het mailtje zouden we dan volgende week het donorvoorstel moeten krijgen, dus alle hoop op volgende week dan maar! Als ik volgende week vrijdag nog geen brief heb ontvangen, dan ga ik mailen of bellen. Wil niet te opdringerig overkomen namelijk
Ik ben hard bezig om een tijdmachine voor je uit te vinden. Jullie geduld is nu al lang genoeg op de proef gesteld! Knuffel!
He, lees ik nu dat de brief er nog steeds niet is! Wat rot zeg! Ik hoop echt dat het niet lang meer duurt meis.Liefs
Nog altijd geen brief gehad. Vind het heel moeilijk. Al die tijd hebben we naar 15 maart toegeleefd. Na een veelbelovend mailtje heel langzaam omgeschakeld naar 15 februari. Nu ben ik ingesteld op 15 februari en dan komt er niks Weer die teleurstelling. Ik weet niet wat zij zien als half feb. Ik zie daar 15 feb in. Maar misschien zien zij half feb wel van 10-20 feb? Als ik de brief donderdag of vrijdag nog niet heb ga ik mailen. Ben gewoon bang opdringerig over te komen en dat ze dan maar een donor eruit grabbelen ofso. Of dat ze zoiets hebben van pff, zo'n zeur hebben we even geen zin in, die schuiven we door naar april. Zag op Freya ook dat de wachtlijsten al zijn opgelopen naar 15 maanden inmiddels, dus ben echt heel bang dat we wéér langer moeten wachten. Ik vind het even heel moeilijk om positief te blijven denken nu Mn ovu testen blijven ook nog altijd witter dan wit en zit al op dag 18 vandaag. Cyclus is dus lekker van slag door de spanning of door mn meds. Meds slaan ook nog niet goed aan, dus nog altijd veel hoofdpijn. Het zit even niet mee dus! Van het weekend maar eens naar het strand. Even lekker uitwaaien en weer positieve moed krijgen!