och lieverd toch het zit je allemaal niet mee ze zullen jullie toch niet nog langer laten wachten ze hebben het beloofd!!! pffffff dikke knuffel xxx
O meissie toch, als eerst een dikke knuffel!Jullie wachten al zó lang! Ik vind het een goed idee dat je als je de brief donderdag/vrijdag nog niet hebt dat je dan een mail eruit gooit!! En hoe ik jou ken mail en bel je sowieso niet vaak met ze, dus ze zullen zeker jou echt niet opdringerig vinden! Ik denk (nou weet wel zeker) als ik in jou schoenen stond al 1000 maal had gebeld/gemaild Meid ik leef met je mee!Ik hoop en duim hier heel hard dat die brief héél snel bij je is! Pfff word er wel wat boos van, je zit al zo lang in onzekerheid, hoeveel moeite kost die brief nou! Nogmaals een dikke knuf!Liefs Mounia
hoi dreamer, nog steeds geen brief meid wat duurd het wachten toch lang voor jullie. ik zal eind volgende week zeker even een mail sturen, zullen ze toch niet opdringerig vinden zeg, je zit al zo lang in spanning. dikke knuf meid, en ik blijf duimen dat je brief toch snel komt. x lisa.
Hee Dreamer, Even je een hart onder de riem steken! Het wachten is verschrikkelijk, maar écht: het komt! En mail er rustig aan wanneer je de brief kunt verwachten. Er zijn wel ongeduldiger types die om de dag aan de telefoon hangen. En dan nóg: ze gaan écht, écht niet mensen die mailen of bellen achter aan zetten. Lekker dat je even een weekendje aan het uitwaaien bent!
Vandaag wederom geen brief, dus 15 februari zal het niet worden. Vandaag ook een positieve digitale ovu test, dus een IUI in feb zit er niet meer in. Sensitest was nog negatief, dus lang leve de digitale testen! Zijn wel zenuwendingen trouwens haha Nou ja, nu maar hopen dat de startbrief snel komt en dat we in maart kunnen starten. En anders ga ik eind van de week mailen! Deze spanning is ook niet gezond. Tnx voor de lieve woorden dames!
oh das balen dreamer, nu maar hopen dat ie begin de week omt, dan hoef je er teminste niet zelf achter aan, en kun je je gaan richten op mrt meid. dikke knuf, -x-
jeetje wat een spanning. ik hoop dat ze nu snel komen met die brief. ik zou inderdaad anders mailen, je bent niet opdringerig als je dat doet
Maart moet het gewoon gaan worden meis. Ik hoop echt dat de brief deze week op de mat ligt. En anders inderdaad gewoon nog even een mailtje eruit. Dat komt niet opdringerig over hoor, jullie wachten al zo lang. Knuf! Liefs Zora
Heee lieve Dreamer! Ik stuur je even een enorme bende digitale positieve energie! Hou vol meis, het is ontzettend irritant dat er nu niks is gebeurd vanuit Leiderdorp maar probeer vol te houden! dikke knuffel! Ik denk aan je...
Dank jullie wel voor de positieve energie en alle hoop! Wel jammer dat we deze ronde niet mee konden doen. Had een mooi Valentijnsei namelijk. Maar dat Valentijnsei is wel een hele rare geweest blijkbaar, want ik verloor vanmorgen ineens aardig wat bloed Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik ongesteld was geworden. Toch raar dat je lichaam na zoveel tijd ineens weer iets nieuws verzint om je te verassen Maar dit betekend dus wel dat ik de dag na mn positieve digitale ovulatietest mn ei heb gehad. Wel weer een laat ei (dag 20) maar dat komt wel vaker voor. Nu ben ik weer aan het twijfelen hoe ik het straks wil doen. Ik was er net overuit dat ik via echo's mn ei wilde volgen, omdat ovu testen niet gelijk liepen met mn cyclus. Maar de digitale geven het dus wel goed aan... Het liefst doe ik het natuurlijk zonder die echo's, want dat is best een gedoe elke keer. Maar de onzekerheid als mn ei later is dan dag 16 is best heftig en brengt veel stress met zich mee. Zou ik kunnen vragen of ik mag beginnen met ovu testen en als die voor dag 17 niet positief geven dat ik dan een echo krijg? Ben benieuwd of we deze week de startbrief op de mat vinden!
Dreamer, wil alleen even laten weten dat ik enorm met je meeleef meid!!! Je geduld wordt wel enorm op de proef gesteld. Maar het schijnt dat de beloning het wachten enorm de moeite waard is En van die bloeding, dat heb ik ook een keer gehad! Heb er effe op gegoogled (zijn wij MMMeisjes enorm goed in ) en het schijnt dat er ook zoiets als een ovulatiebloeding bestaat! En denk je alles al te weten. Knuffel van Sikki!
Lieverd al een paar dagen nog niks gehoord??? Anders was je het toch komen melden of niet? mail aub even dit is ook niks
Ik heb vanmorgen het MCK gebeld om te vragen of er al enig zicht was op wanneer wij ons donorvoorstel zouden krijgen. De receptioniste ging even voor me kijken en ... Maandag 1 maart tussen 1 en 2 uur krijgen wij ons donorvoorstel De brief was onderweg, dus die zullen we vandaag of morgen krijgen. Whaaaaaaaaaaa Ze hebben een donormatch! Eindelijk! Eindelijk kunnen we starten! Ik ben heel benieuwd naar de donorkenmerken. Vind het doodeng, maar kan echt niet wachten tot we kunnen starten! Mn cyclus is alleen wel compleet van slag. Ik zit nu op dag 5 na mn ei en heb nog steeds lichte spotting. Mn temp wil ook niet stijgen, maar slaap heel weinig/slecht. Het is dat ik een posi ovu test heb gehad, anders zou ik echt zweren dat ik ongesteld ben. Dus ik hoop maar dat mn ongi wel op de normale tijd komt, dan kunnen we in maart beginnen Maar 1 maart krijgen we het telefoontje waar we al zo lang op wachten! Spannenddddddddddddd.
jaaaaaaaa!!!! Je meent het ik zit hier met tranen echt waar lieverd nu gaat het gebeuren!!!!! OOOOh mijn god zeg! Op naar maart Dreamer is ook een MAARTBABE!!!! Wat ben ik blij voor jullie meid!!!
Kijk heb ik weer iets met data's hihihih. Mijn man is dan jarig dus dat brengt misschien geluk hihihi ben helemaal happy
HOERAAAAAAAAAAA YES YES YES YES ER IS EEN DREAMERMATCH!!!!!!!!! O schat wat ben ik onwijs blij voor jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bijna bijna!!!!!!!!!!! Elif is samen met mounia ook aan het bellen voor de afspraak. Meiden jullie maken me hyper blij en nerveus haahahahaha
pfffffffff pas in mei en de wachtlijst is pas in maart bekend pfffffff jeetje meid nog 1 week wachten tot je terug kunt bellen xxxx