Heeeee Dreamer!! Wauw!!!! Het gaat beginnen! Super, super, super! Kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar de donorkenmerken! Is deel van je kindje ! Je twijfelde toch over vertrouwen op de ovutests of follikelmeting laten doen? Doe dan voor je geruststelling de eerste poging, de eerste cyclus met follikelmetingen, dan weet je zeker dat je goed zit en dat je goed de eerste rond in gaat! Van harte, joh! Op weg naar Dreamerbabe!
Gistermiddag lag de brief in de bus, dus nu is het tastbaar! Op naar 1 maart Ik twijfel echt of ik wel een ei heb gehad... Dus denk dat ik idd beter met fm's kan gaan werken en Pregnyl, dan weet ik tenminste zeker dat ik een eisprong heb gehad. Mn lichaam reageert zo extreem op spanning/stress en zo'n behandeling zorgt voor heel veel spanning natuurlijk. Ik ga het allemaal goed bespreken bij het startgesprek. Ben benieuwd wat zij ervan vinden! Nog maar 9 daagjes
Dreamer wat fijn dat je na dat superlange wachten eindelijk kan beginnen!!!!!! Nu kun je écht gaan aftellen Heel veel succes!!!
Wauw Trees, al bijna 20 weken! Echt geweldig! En Sinja ook al zwanger. Super meis! Ik hoop jullie snel te mogen volgen Ik heb 1 maart ook een afspraak met de internist. Ben benieuwd wat mn waardes zijn. Mag toch hopen dat die geen roet in het eten gaan gooien, dat zou echt mijn geluk weer zijn. Maar we gaan vol posi-power maand maart in, dus het gaat vast goedkomen Nog maar 8,5e dag!
Maartbabe dreamer!!! Heb je net toevallig een pb gestuurd. Maar vroeg me af hoe het met je wolkje gaat Op naar 1 maart!!!!!!
YES!!!! YOEHOEEEE!!! Dit was compleet aan mij voorbij gegaan maar bij deze haal ik de slingers en de vlaggen en de ballonnen te voorschijn!! Ik zet mijn feestneus op en ga de polonaise lopen!!! YES!!!! Dreamer!! Hoe geweldig zeg!!!
Tnx lieve ladies Ik maak me toch wel zorgen om mn temp. Als ik mn kaartje in zou vullen zou die nooit een ei geven, ondanks een posi ovu test en eggwhite. Heb maar 1 dag een tempstijging gehad en daarna gaat het hard bergafwaarts. Als ik mn ovu test en eggwhite wegdenk zou ik zeggen dat ik nu op dag 7 van een nieuwe cyclus zit. Als ik voor 1 maart niet ongesteld ben ga ik het maar meteen aangeven, misschien kunnen ze dan een echo inplannen om eens te kijken wat mn lichaam aan het doen is. Hoop toch dat het allemaal meevalt! Nog maar 8 daagjes en dan is het 1 maart En we hebben het enorm druk, dus de tijd vliegt!
WOEHOEEEEEEEEEE Dreamer! Ein-de-lijk meid!!! Jullie droom gaat werkelijkheid worden! Wat heerlijk! Voor je 't weet is 't 1 maart!
Lieve Dreamer! Ik lees net pas je goede nieuws. Wat fantastisch voor jullie! Op naar 1 maart meid! Ik hoop dat de tijd voor bij vliegt! Liefs!
Jippieeeeee we hebben een donormatch De donor is alleen wel 25 kilo zwaarder dan mn man, maar we hadden vantevoren al besproken dat dit geen probleem voor ons is. Ik heb wel gevraagd of het door teveel eten komt of door een ziekte. Ze dacht door teveel eten, dus dan kan je gewoon opletten met het eten. Wij eten gezond, dus dan is het geen probleem zei de arts. We hebben meteen gebeld voor een afspraak. Helaas kon dit pas 23 maart op zn vroegst. Dus dikke kans dat de 1e IUI pas in april plaats vindt... Mn cyclus is nog steeds van slag. Had zaterdag ongi moeten worden, maar nog altijd niks gezien. Heb ook het idee dat mn ongi pas over een week komt, want heb pas sinds 5 dagen een hoge temp. Als ik idd pas volgende week ongi word, dan weet ik iig wel zeker dat ik met echo's moet werken. Ovu testen werken dan niet bij mij. Maar we hebben dus een match en gaan van start We kunnen echt niet wachten tot het zover is!
Heeeee Dreamer! Joepieeeeee, een donor voor het dreamcouple!! Supernieuws! Hmmm, wat dikker dan je man? Ach, van alle dingen die niet precies matchen... Voor hetzelfde geld had je die info niet gekregen. Ik vind het best gedetailleerd. Dikkigheid zit naar mijn idee ook vaak niet in de genen, maar zijn leefgewoontes die (vaak jong) al aangeleerd worden. Tenzij je natuurlijk net wat jij zegt een ziekte hebt ofzo. Nu dus aftellen tot de start! Tot jullie echt kunnen beginnen met kindje maken/ kindje krijgen. Vaak aan je gedacht, leef met jullie mee!! Liefs!
Dreamer, gefeliciteerd!!!! Ach en 23 maart, dat is nog maar krap 3 weekjes. Dat staat niet meer in verhouding tot het jaar wat je tot nu toe hebt moeten wachten. Ik ben echt heel blij voor jullie. En zo'n match, is dat dan gebaseerd op de uiterlijke kenmerken van je man. Dat ze zo dicht mogelijk in de buurt komen?