wat goed meid! Ja dikker tja dat kan idd heel vaak door verkeerde eetgewoonten komen heh. Ik heb trouwens weer iets met data's de 23e is mijn lieve schoonbroertje jarig naar we willen vernoemen, nu mag hij jullie goede kans geven. Gisteren mijn man hihihi xxxx
@Mijs: ik denk ook dat het vaak met leefgewoontes te maken heeft. Mn man heeft ook aanleg om snel aan te komen, dus we letten altijd op voeding en sporten allebei. Dus wat dat betreft zit het bij ons wel goed gelukkig. En dreamcouple, ik werd er verlegen van haha. @Kleintje: we hebben een jaar geleden een donorlijst in moeten vullen. Dan mag je over bijvoorbeeld de haarkleur zeggen of het een eis is, een wens of dat het niet uitmaakt. En daar selecteren ze dus op. @Elif: nog gefeliciteerd met je man! De 23e is alleen het startgesprek, dus veel geluk zullen we niet nodig hebben Heb je nog andere data's vlak erna? Gaan we duimen dat dan de 1e IUI is Ben nog steeds niet ongesteld en temp is nog steeds eihoog. Ben dus echt benieuwd hoe dit gaat aflopen. Zit inmiddels al op 16 DPO. Je zou toch bijna gaan denken Nog maar 3 weekjes tot het startgesprek!
uhmmmmmmmmmmmmm mmmmm niet direct nee. In mei pas maar dat duurt te lang hihihih Als het maar JULLIE dag word
eindelijk dat jullie een passende donor hebben! spannend hoor, ik hoop dat jullie snel met de behandeling kunnen beginnen. jammer dat je cyclus een beetje van slag is, maar dat kunnen ze daar toch ook onder controle houden? ik hoop dat het snel raak is
Heeeee wijffie, Wat lees ik nou dan? Eindelijk mag het gaan beginnen voor jullie!!! Dit is waar jullie zo lang op gewacht hebben, echt fantastisch om te horen... Je weet dat ik niet meer zo vaak online ben en waarom, maar denk nog regelmatig aan je. Op naar 23 maart voor jullie, en I'll keep my fingers crossed. Dit wordt jullie jaar!!! Ik blijf je hoe dan ook volgen. Heel veel succes en dikke knuf voor jullie. Liefs, Con
beste dreamer, een hele tijd geleden zat ik ook een tijdje op dit forum, met de zelfde problemen als jij! wij stonden toen ook op de wachtlijst bij het mck in leiderdorp. wij hadden ons alleen iets eerder ingeschreven als jullie. nu liep onze wachlijst ongeveer met 4 maanden uit en was heel benieuwd hoe het nu met jullie ging. nu las ik dat jullie ook een donormatch hebben, GEFELICITEERD!!! wij kregen dit in januari ook te horen, en we hebben vandaag onze eerste iui behandeling.... dus we lopen een beetje gelijk op daar in het mck! hoop dat we er over een tijdje alleen nog komen voor een echo... liefs jeanne
Hee Dreamer! Hoe is het? Nog een klein poosje in de wachtstand en dan weer in de cycluswachtstand, maar met actie en hoop en vooruitzicht!! Liefs, Mijs
Weer een week vorobij Dreamer. Nu nog 2 weekjes tot het startgesprek. Hopelijk vliegt de tijd voorbij! Dikke knuffel!
Meiden op een ander fora heb ik helaas wat minder nieuws van dreamer gelezen. Hoop dat ze het me niet kwalijk neemt: Ik heb besloten om te stoppen met 1 medicijn. Ik voel me dit hele jaar al heel slecht. Ik heb een gevaarlijk lage BMI en mn lichaam gaat kapot. Vorige keer dacht ik er verstandig aan te doen om toch door te gaan met de medicijnen, maar het gaat steeds maar slechter. Ik moet iets veranderen wil er geen blijvende schade ontstaan. Met veel pijn in mn hart (en in heel mn lichaam, want ben er echt kapot van) heb ik dus gekozen om onze kinderwens een paar maanden vooruit te schuiven. Ik weet dat dit het enige juiste is, maar het doet enorm veel pijn. De onzekerheid over hoe de medicijnen gaan aanslaan en hoe ik erop ga reageren is vreselijk. We weten niet hoelang de kinderwens nu on hold staat. Misschien 'maar' 3 maanden, maar misschien ook 6-9 maanden. En natuurlijk hebben we dit weekend te horen gekregen dat 2 dames die dichtbij ons staan zwanger zijn. Allebei al voor de 2e keer en beiden zijn ze korter bezig als ons. Mn hart brak in stukjes. Ik hoop maar dat de medicijnen snel goed aanslaan en mn lichaam weer gezond wordt. Dan kunnen wij ook eindelijk een kans krijgen. (sorry voor dit negatieve berichtje, maar zit er echt even helemaal doorheen) Liefs Dreamer
Vroeg me al af waar ze was. Dreamer heel veel sterkte meid! Ik kan me voorstellen dat je hier heel veel verdriet van hebt, vooral nu er 2 zwangeren in je omgeving zijn. Sterkte en een dikke knuffel!
Hé wijffie, Wat vreselijk om te lezen zeg. Ben je eindelijk zover dat je kan beginnen, moet je nog langer gaan wachten. Wel knap dat je deze beslissing genomen hebt. Hoop en duim voor je dat dit uitstel voor jullie een positieve uitwerking gaat hebben. Hele dikke knuffel voor jou en je mannetje!!! Liefs, Con
Lieve dames, sorry voor mijn afwezigheid, maar ik heb het zo druk dat ik aan internetten niet eens toekom helaas. Zoals Elif al heeft laten lezen zijn er grote wijzigingen geweest. Ik mag voorlopig niet zwanger worden Ik vind het heel zwaar, maar ik weet dat dit het verstandigste is wat ik kon doen. Maar verstand en gevoel liggen mijlenver uit elkaar! En de onzekerheid over hoelang alles on hold staat is vreselijk. Het is dat ik het te druk heb om te denken, anders zou ik echt gek worden. Ik hoop dat ik snel weer in rustiger vaarwater kom, zodat ik weer mee kan schrijven en positiever nieuws kan melden. Liefs Dreamer
Dreamer, vind het ontzettend erg voor je! Ga heel hard duimen dat je kinderwens niet te lang on hold moet blijven! Sterkte de komende tijd.
Heel veel sterkte en succes dreamer. Ik hoop dat je snel opknapt. Maar gun jezelf de tijd en kies juist in deze moeilijke tijd vooral voor jezelf en je man. En dan hoop ik dat na de regen ook voor jullie weer de zon schijnt dikke knuffel zonnetje
Ik had al op "het andere" forum gereageerd, maar doe het hier gewoon nog een keer! Grrrrrrrrrrrrrrrrr, houdt het dan nooit op?! Het moet nu toch echt een keer mee gaan zitten hoor!! Jullie geduld is al zo lang op de proef gesteld! Een dikke knuffel van mij!!!
jeetje meid wat vervelend dat je dat er ook nog bij hebt. heel erg veel sterkte lieve dreamer! ik denk aan je...
Ow lieve Dreamer!Wat een naar bericht, ik vind het zo verdrietig om te lezen. Had dit echt niet verwacht te lezen in je topic, ik wens je veel sterkte!En hoop dat het niet lang hoeft te duren tot je weer echt kan/mag beginnen. Hele dikke knuffel meid, je bent een sterke vrouw petje af voor je! Liefs Mounia