Lieve Dreamer, Vindt het ook ontzettend erg, waren jullie eindelijk zo ver en dan weer wachten!!!!! Sterkte, hoop dat je schildklier snel goed is ingesteld en jullie ECHT kunnen gaan beginnen. Dikke knuffff
Jeetje dreamer want een tegenvaller. hoop dat t snel aanslaat en jullie lekker kunnen starten. Sterkte daar groetjesss shirley
Lieve Dreamer, wat moet ik je zeggen. Ik heb vreselijk met je te doen, vind het zo erg voor je! Je hebt zo hier naar toe geleefd en nu moet je het gaan uistellen. Lieverd, een hele dikke knuffel en sterkte voor jou en je man!
Lieve dreamer wat een vreselijk rotnieuws. Wat moet dit moeilijk voor jullie zijn en je hart breken. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Dikke knuffel!
Dank jullie wel lieverds! Gisteren eindelijk de internist gesproken. Ze reageerde amper op het feit dat ik met de medicijnen was gestopt. Wel moest ik ineens een preconceptioneel gesprek met een gyn bij het ziekenhuis. Geen idee waarom, maar goed. Op 31 maart moeten we daarheen. Zie er niet echt naar uit, want heb tot nu toe alleen maar nare ervaringen met de gyns uit dat ziekenhuis. We waren juist zo blij dat we daar nooit meer heen hoefden! Maar we merken wel wat de gyn te vertellen heeft. Ook heeft de internist bevestigd dat ik minstens 3 maanden niet zwanger mag worden. En dat er minstens 2 maanden dezelfde bloedwaardes moeten zijn voordat ik mag starten. *slik* Zelfs met de andere medicijnen heb ik nooit dezelfde waardes gehad, dus ben een beetje bang hoe dit gaat aflopen... Maar eerst dinsdag ons startgesprek! Ben benieuwd wat er gezegd gaat worden over de ovu testen die niet werken en eitjes die niet willen springen. Het is wel raar dat we nu ineens verschillende afspraken hebben voor onze kinderwens, terwijl we juist nu niet kunnen starten. Hoop echt dat alles snel werkt zoals het hoort te werken zodat we wél kunnen starten! Kijk er echt naar uit En lieverds, ik ben heel weinig online, maar jullie zijn allemaal in mijn gedachten! Liefs!
Dreamer, lieverd! Wil je toch even veel succes wensen voor vandaag! Ik hoop zo dat jullie toch snel kunnen starten!!! Dikke knuffel!
lieve dreamer ik hoop dat jullie snel weer kunnen beginnen en dat jullie wens snel uit mag komen. hoe is het startgesprek gegaan? heb je mn hyve bericht toevallig ook ontvangen?
Wat zijn jullie toch schatten he! Het startgesprek is goed gegaan. Alleen had het ziekenhuis de kliniek ingelicht over mn schildklier. Hier stond ik nogal van te kijken, want volgens mij mogen ze dit toch helemaal niet doen zonder mijn toestemming Maar goed, heb duidelijk gemaakt dat de gezondheid van de baby voorop staat en ik niet zal starten voordat alles goed werkt. En dat we onder strakke begeleiding staan bij de internist. Verder moet ik op dag 10 een echo en beginnen met ovu testen. Zo kunnen we zien of de ovu testen wel of niet goed aanslaan. En mocht mn eitje niet willen springen zal ik Pregnyl krijgen. Maar dit alles dus pas zodra mn schildklier in orde is en dat kan nog wel een paar maanden duren helaas. Nu op naar woensdag, het preconceptioneel gesprek bij de gyn. Ben benieuwd wat daar allemaal gezegd gaat worden. Maar eigenlijk kijk ik meer uit naar 7 april, de 1e bloeduitslagen! Hoop zooooo dat deze goed zijn en dan goed blijven. Dus duim duim duim! Liefs voor iedereen
Ik duim mee voor goede bloeduitslagen Dreamer! Hoop heel hard mee dat het niet meer zo lang hoeft te duren voor jullie toch mogen starten.
jeetje meis wat zit je nu weer in een draaimolen. Ik hoop echt dat je bloeduitslagen goed zijn en blijven en dat je eindelijk eindelijk echt kan beginnen!