Wat lief dat je eraan hebt gedacht! Het gesprek was totaal nutteloos. Ze heeft verteld waarom ik gevolgd moet worden als ik zwanger ben en welke onderzoeken ik kan gaan krijgen. Wist ik allemaal al, dus niets nieuws geleerd. De gyn zat ook nog eens op de afdeling verloskunde. Zaten we dus tussen de dames die trots over hun mooie bolle buiken aan het aaien waren. En alsof dat nog niet pijnlijk genoeg was, moest ik bloedprikken in een kamer waar ook iemand een ctg kreeg en wij dus het hartje van de baby keihard door de kamer hoorden De tranen stroomden over mn wangen en de dame die mij prikte maar denken dat ik het prikken zo eng vond. Ik heb dus niets anders dan verdriet en een pijnlijke, blauwe arm aan dit ziekenhuis bezoek over gehouden... Op 12 april krijg ik de uitslag van het bloedprikken van vandaag. Maar 7 april krijg ik de bloeduitslagen van 6 april, dat zijn precies dezelfde onderzoeken (ja logisch he..) Dus 7 april weet ik een beetje waar ik aan toe ben. Op naar dinsdag, bloed prikken. En dan woensdag de uitslag! En deze dag maar zo snel mogelijk proberen te vergeten...
Och lieve Dreamer, ik krijg er tranen van in m'n ogen na het lezen van je berichtje. Wat een vreselijk ziekenhuis bezoek! Een hele dikke knuffel meid en ik duim voor mooie uitslagen volgende week. *KNUFFEL*
Lieve Dreamer, Wat een dag! En wat een afdeling, zeg. Ook een hele dikke knuffel van mij voor de pijn in je hart. Hopelijk volgende week goede uitslagen! Liefs!
Ow schat, je bovenstaande berichtje raakt me erg diep dikke dikke dikke knuffel schat!!!!!! Ooit komt de dag dat jij over je bolle buik mag aaien, daar duim ik voor!!!Liefs Mounia
Oh lieve schat, wat een ellendig gevoel, ik ken het helaas maar al te goed. In ons (Nederlands) ziekenhuis is de wachtkamer v/d ferti-poli ook de dikke-buiken-wachtkamer... Ik begrijp niet dat daar geen rekening mee gehouden wordt! Lekkere nutteloze dag was het dus, nu maar aftellen naar de 7e, nog 6 nachtjes... ik duim heeeeeeeeeeeeeeeel hard dat de waardes goed zijn! Spannend!
Och lieverd wat afschuwelijk! Daar mochten ze toch wat rekening mee houden hoor pfffffff. Een hele hele dikke knuffel!!! xxxxx
Dreamer, ik word ook verdrietig als ik je berichtje lees. Wij hebben ook weleens tussen de buiken gezeten toen we op vrijdagmiddag een IUI hadden. En al die vrouwen maar lachen naar ons omdat ze dachten dat we pril zwanger waren. Ik hoop op goede uitslagen meis! Knuffel!
Jeetje zeg Dreamer, wat een vreselijk ziekenhuisbezoek!!!!! Hopelijk zijn de bloeduitslagen goed en mogen jullie snel starten, ik duimmmmmmm. Knufffff
wat vreselijk om dat ook nog eens mee te maken. heel erg veel sterkte! dikke knuffel en ik hoop dat de bloeduitslagen goed zijn.
Tnx lieve ladies! Gisteren de uitslag gekregen van de waardes die in het ziekenhuis zijn geprikt. Schildklier is nu te langzaam en moet mn medicatie aanpassen. Dit betekend dus dat het aftellen weer van voren af aan begint Wéér minstens 2 maanden niet zwanger worden. Nu had ik niet verwacht dat mn waardes goed zouden zijn, maar had er natuurlijk wel op gehoopt. En dan te horen krijgen dat je wéér een moederdag en vaderdag gaat meemaken zonder ook maar enige kans te hebben gehad ... dat doet zeer Vandaag start ik met de aangepaste mediciatie. Dus over 4 weken moet ik weer prikken. Ik hoop echt heel hard dat mn waardes dan wél goed zijn, want het oneindige wachten begint me nu wel op te breken. Liefs voor allemaal
Oh meid, ondanks dat je er rekening mee houdt is het toch weer een domper he?! Ik wou dat ik iets voor jullie kon doen! Het is allemaal zo oneerlijk!!! *knuffel*
Shit ik had zo anders voor jullie gehoopt. Dat wachten duurt nu al veels en veels te lang . Dikke knuffel en ik ga duimen dat je de volgende keer wel goede waardes hebt!
Hey meis, ik had gehoopt beter nieuws te lezen. Vind het erg rot om te lezen dat de waardes niet goed zijn en jullie nog langer meoten wachten. Ik hoop echt dat jullie geduld niet veel langer meer op de proef gesteld gaat worden. Dikke knuffel meis!
Bah, ik had ook gehoopt dat de waardes beter zouden zijn met de aanpassing van de medicatie. Nu dus weer aanpassing en dan weer terug bloedprikken, en dat betekent dus weer wachten. Pfffffff en jullie wachten al zo lang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BIG HUGGGGG
Dank jullie wel voor het hopen, duimen en de lieve knuffels. Dag 1 van de nieuwe medicatie zit er alweer bijna op. Nog maar 27 te gaan!
Hier nog meer duimsels, knuffels en hoopseltjes jouw kant op! Kom op, lijfje van Dreamer, maak je klaar om straks een kindje in te laten groeien! Zeg, je banner klopt niet, neem ik aan?!?