Lieverd hier ff berichtje uit turkije! Ik duim heel hard dat alles snel goed is en jullie kunnen beginnen!!! xxxxxxxx
Gisteren de uitslag van vorige week gekregen. Die was nóg slechter. Dus maar goed dat ik direct ben geminderd met de medicijnen. Een andere uitslag was nog niet binnen, die testen ze maar eens in de 4 weken? Dus moet nu volgende week de gyn weer bellen om te vragen of het al binnen is. Nou is dat een waarde die pas belangrijk is aan het einde van mn zwangerschap, dus het heeft geen haast. Gisteren is een vriendin bevallen. Superleuk en ben heel blij voor ze. Maar oh oh oh, wat doet het toch zeer... Ik hoop echt dat onze tijd snel komt! Nog maar 23 dagen en dan mag ik weer prikken.
Ik hoop ook dat jullie tijd snel komt meis! Kan me voorstellen dat het moeilijk is nu je vriendin net is bevallen. Sterkte met alles! Liefs!
Lieverd hoop ook dat jullie snel verder kunnen! Echt heel erg dat de waardes nog slechter waren nu Ik duim!!!!!!
Hee lieve Dreamer, Bah, rotuitslag! Geduld een schone zaak?! Wat nou? Zo is geduld moeten hebben wel een oneerlijke rotzaak geworden, hè. Maar jij bent sterk, hoor, superDreamer, hang in there! Jouw tijd komt! En dat boft jouw kindje als geen ander, zo'n lieve Dreamermama heeft niemand! Dikke kus van mij!
Pfff dat rotwachten ook he!!!! Dat wachten zijn wij MMM meiden denk ik nu wel zat he?! Maar helaas wat doen we eraan....wachten ja! Ooit op een dag kan jij,ik en de rest hier allemaal staren naar een mooie echo, en de 9 maanden afwachten Schat een dikke knuffel, ik hoop snel op goed nieuws! Liefs Mounia
Ja dat wachten komt me mn strot wel uit inmiddels! En vooral die onwetendheid. Als ik nu zeker zou weten dat we in augustus kunnen starten, dan is dat super rot dat het pas in augustus is. Maar dan heb ik iig iets om naartoe te leven. Over 19 daagjes weer bloed prikken en hopelijk 4 dagen later goed nieuws!
*zwaait terug naar lieve Mijs* Eigenlijk gaat het niet zo lekker. Heb het gevoel dat mn schildklier nu weer veelste snel werkt en heb er erg veel last van. Lichamelijk ben ik kapot en al die moodswings maken me erg verdrietig. Het is zo ontzettend moeilijk om je niet jezelf te voelen (heel moeilijk uit te leggen, maar je schildklier heeft iig een enorme invloed op je hele leven) Dus hoop dat alles snel een keer goed mag gaan zodat ik mezelf weer terug kan vinden en me goed kan voelen. Donderdag prikken, ben benieuwd! Liefs Dreamer
Hee Dreamer, Wat naar voor je dat je niet lekker in je lijf zit. Het is moeilijk me voor te stellen hoe dat voor je is. Akelig dus in elk geval. Bah, knuffel voor jou. Hoe is het prikken gegaan vandaag? Volgende week uitslag? Liefs!
Prikken is goed gegaan gelukkig. Maar de uitslag was weer niet goed. Moet opnieuw mn medicijnen aanpassen en dus opnieuw beginnen met aftellen
Shit shit shit!!! Bah ik vind het zo rot voor je en dan ook nog die stomme schildklier die blijft klieren. Daar kun je je ook zo rot onder voelen . Ik hoop dat de nieuwe dosering wel goed gaat werken. Moet je over 6 weken weer prikken? Dikke knuffel!!!
He bah! Weer opnieuw beginnen met aftellen. Wat rot voor jullie. Sterkte meis en een dikke knuffel, ik hoop en duim dat de volgende uitslagen goed zijn en dat jullie eindelijk groen licht zullen krijgen. Liefs!
Ja dat groene licht .. ik vraag me af van wie ik dat zal gaan krijgen. De internist belde en begon met de vraag: jullie willen zwanger worden toch? Hoe staat het daarmee? Ehh .. wat is dat nou voor een stomme vraag? Zolang mn waardes niet goed zijn mag ik niet starten. Sommige mensen denken echt niet na voor ze iets zeggen Ik moet over 2 weken weer prikken! Ik moet normaal om de 4 weken prikken, maar omdat ik me absoluut niet goed voel en toch mn meds moet veranderen, durf ik het niet aan om 4 weken te wachten. Dus ben benieuwd. Liefs!
hey lieverd toch. Het zit je gewoon niet mee Een hele dikke knuffel En wat een achterlijke internist!!
He bah wat ontzettend klote zeg!! :'( Zijn jullie eindelijk qua donor aan de beurt, overkomt je dit... Wat ontzettend zwaar zeg!! Wat is er eigenlijk precies met je schildklier aan de hand?
Nee het zit zeker niet mee. Het wordt ook steeds zwaarder, zeker nu het lichamelijk en emotioneel ook heel slecht gaat door mn schildklier. Dus hoop echt dat het snel beter gaat. Niet alleen zodat we eindelijk kunnen starten, maar ook zodat ik mezelf weer kan zijn en me eindelijk eens goed kan voelen. Ik mis mn positieve ik! @Maartje ik heb de ziekte van Graves. Een auto-immuun ziekte waardoor mn schildklier te snel werkt. Liefs
O, Dreamer, heb met je te doen. Ik lees de lieve positieve Dreamer heus wel door de regels heen, hoor. Je hebt nu eenmaal shit op 't bordje nu en dan zit je positieve zonnetje achter je Graveswolk te wachten op betere tijden... Bah, ik wou dat het niet zo was en dat je volop kon schijnen. Ik hoop dat de lucht snel weer geklaard is voor je! Denk aan je, dikke knuffel!
Oei, daar heb ik wel eens over gehoord. Ik schijn zelf Hashimoto te hebben, maar doordat ik nu TE goed = dus slecht op mn medicijnen reageer hyper ik nu enorm. Schijnt een Graves gevoel te geven?? Ik kan je dus denk ik de hand schudden. Maar is jou T4 nu dan ook te hoog en moet je daarom nu puzzelen met je medicijnen? Mijn T4 is nu in de 30 en hoop niet dat ik straks ook zo lang moet puzzelen met de medicijnen voordat ik weer mag starten... Brr Sterkte meid!!