IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Wat fijn, wat fijn, wat fijn! Super gefeliciteerd meid! Ik ben er helemaal hieper van. Eindelijk!
Dreamers!!!! Wat geweldig! Wanneer gaat de behandeling beginnen? Nog deze cyclus? Ik hoop echt dat het snel lukt. En ik blijf je volgen
* Probeert een verhaaltje te typen met der bibberhandjes* Zit helemaal te shaken van het goede nieuws Ook totaal onverwachts, want ik dacht nog minstens een maand te moeten wachten (eigenlijk nog 2 maanden zelfs) Maar mn waardes zijn stabiel en goed genoeg, aldus mn interniste En en en en ... vrijdag moet ik ongesteld worden, dus dan mag die dag de behandelbrief de deur uit Op dag 10 krijg ik dan een echo ivm niet goed werkende ovu testen. En dan hopelijk een paar dagen later de 1e IUI-D! Dus in JUNI gaat het EINDELIJK gebeuren!! Whaaaaaaaaaaaa hahaha. Ik ben zooooooooo blij! Heb helemaal pijn in mn buik van de spanning en de zenuwen voor wat er komen gaat. Ohhhh eindelijk een kans om onze droom waar te maken. Eindelijk .. eindelijk.
Oooh, wat een heeeeeeerlijk nieuws! En terecht dat het zo snel kan. Jullie hebben lang genoeg gewacht. Dan mag het nu ook wel mee zitten!!!
Jaaaaaaaa, Dreamer kan beginnennnn!!! O, meid, ik kan het me helemaal voorstellen dat je helemaal zit te shaken nu het ineens allemaal echt echt ECHT gaat beginnen! Ben blij voor je!
WOOOOOOOOOOOOOOOW Dreamer SUPER!!!!!!!!!!!!!! Meid ben zo blij voor jullie!! Eindelijk wordt het lange wachten verhoord! O meid de tranen spingen in mijn ogen. XXX Liefs
Dreamer en Man, WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Super nieuws! Op naar een super mooi wondertje! We zijn echt super blij voor jullie!!
Jaaaaaaaaaaaaa lieverd wat ben ik blij!!!!!!! Eindelijk na al die pech en slechte tijden groen licht!! Op naar een dreamerbeeb!!!!! Zit hier in tranen wauw geweldig!!!!
Wat een lieve reacties allemaal, dank jullie wel Mn man kwam thuis van zn werk en vroeg wat de interniste had gezegd. Dus ik geef hem de startbrief. Hij zegt, oh, heeft ze een brief gestuurd? Hij gaat zitten en bekijkt de brief. En al glunderend kijkt hij me aan en vraagt, mogen we starten? Echt? Echt? Echt? Echt? Geweldig die reactie Eindelijk! We dromen al helemaal weg haha. We gaan met vaderdag positief testen en met kerst mag ik een mooie satijnen jurk aan die mn mooie bolle buik goed doet uitkomen Heerlijk die dromen
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JIPPPPIE!!! WHOEHOEE!! EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK!!!!YES!!! Het is je zooo ontzettend gegunt!!! So Ik ga straks echt helemaal blij slapen!!
Dreamer; Wat goed om eindelijk goed nieuws te lezen!!!!!! Jullie mogen starten! En snel al! Eindelijk na al dat lange wachten. Meis ben super blij voro jullie en begin voor de zekerheid nu alvast met duimen!!!!!!! Hoop zo dat jij met kerst met je zwangere buik mag pronken!!!!