O, wat een supermooi blij verhaal om te lezen hoe je het aan je man vertelde en zijn reactie! In gedachten komt er al een kindje, hè? Wauw......
Haha jaaaaaaa we worden natuuuuuuuurlijk in ronde 1 zwanger haha. Dat zeggen we al sinds we op de wachtlijst staan. Maar goed, we zeiden ook dat we ronde 1 zwanger zouden worden toen we de pil de deur uit deden haha en zie waar dat ons heeft gebracht Volgens mij hebben de zenuwen me te pakken, want mn ongi wil nog niet doorbreken! Hoop toch dat het snel doorbreekt, ik wil starten Kom maar op ongi!!
Whoehoeeeeeeeee sexyyyyyyyyyyyyy !! Hahahaha. Heb net de kamer al door staan springen, maar ik raak die zenuwen maar niet kwijt En ben daar altijd erg gevoelig voor, dus ben benieuwd wanneer ik ongi ga worden. Hoop toch zeker dit weekend. Ach ja, hoe dan ook, komende ronde gaan we starten (of kan ik dat nu beter niet tegen mezelf zeggen haha)
Ja oneerlijk he Nooit wil je ongi worden en toch word je het. Nu wil ik ongi worden en dan komt het niet Heb wel krampjes, maar vraag me af of dat geen zenuwen zijn haha. Ooit zal het toch door moeten komen! Vind het zo spannendddddddddd
Zeker lieverd, Ik stel het me helemaal voor. Snap precies wat je bedoelt hihi Dit moet hem worden!!!!
Dreamer goed nieuws zeg hoop echt dat het gelijk raak is!!! IIEE ik ben ook zenuwwachtig voor je! Jippie! *naar Dreamer toe rent en hard knuffelt*
Ik ben ongesteld Nog nooit zo blij geweest met een ongi haha. En hoe krijg ik het voor elkaar, precies om 00.00 uur vanacht! Dus ik neem vandaag maar als dag 1. Dan moet ik dinsdag 8 juni voor een echo. Spannenddddddddddd Ik ga zo eens een cyclusbanner uitzoeken. Dát is lang geleden zeg Liefs
Jaaaa, Dreamer bloedt! Hihi. Maf hè, hoe dat soms een wens en soms een vrees is. Dat je maar vanaf nu 9 maanden niet meer ongesteld zult zijn! Liefs!
@Loutje: haha wat een plaatje Ben benieuwd naar de zwangerschapsdans Gisteren de startbrief ingevuld en opgestuurd. En vanmorgen een afspraak gemaakt voor de echo. Op dinsdag 8 juni om 9.20 uur hebben we de eerste FM Heb er echt zin in, eindelijk beginnen! Vind het zooooo spannend Liefs
Heel veel succes toegewenst alvast! Vind het zo fantastisch om te lezen dat jullie eindelijk een echte kans gaan krijgen!
Dreamer, ongi!!! Wat spannend! Ik ga je volgende meid! Trees, ga maar vast oefenen op die zwangerschapsdans!!!
Wat ziet mijn oog? Wat een mooie banner! Gefeliciteerd Sikki Wat gaaf! *gaat naast Sikki zitten in de hoop dat het besmettelijk is*