Wat spannend is het hier zeg!!!!!! Dreamer ik duim voor een positieve test en dan op naar de eerste iui!!!!!!
Lief Heb helemaal buikpijn van de zenuwen en kan er niet van slapen! En door de zenuwen word ik nog zenuwachtiger, want dan ben ik bang dat ik mn eitje tegen hou om te groeien. Hoe bedoel je, onzeker Ovu testen gistermiddag en gisteravond waren beiden nog dik negatief, dus denk niet dat ie zometeen ineens positief is. Dus ben benieuwd wat de echo vandaag laat zien! Liefs Dreamer
Ja denk wel dat we allebei vandaag een echo krijgen ja. Ik weet het pas rond 11 uur. Is de test negatief, dan moeten we meteen door voor de echo. Dus hoop thuis te mogen blijven
heey dreamer hij was 19 mm toen ik iui had en had die dag ook posi ovutest.(ik voel me ei aankomen) klopte precies met me cyclus en was helemaal goed. toen hebben ze alles klaargemaakt voor iui na de echo. veel succes bij de echo hopen dat je snel je iui hebt
Dreamer, spannend hoor!!! Ik ga heel hard voor je duimen meid! Trouwens, mijn ovutesten worden altijd pas positief bij een ei rond de 20-22 mm, dus het kan nog!
@Shir: ja gaat idd met een slangetje je baarmoeder in. @Sikki: bij mij doet zelfs 22 mm mn ovu test niet kleuren! @All: vanmorgen was mn digi ovu test weer negatief *snik* Sensitest gaf nu een heel licht 2e streepje. Dus hup, op naar de echo. Weer eerst bmslijm gemeten, was 7,8 mm. Heel netjes en was er erg blij mee! Ik ben altijd bang geweest dat ik niet genoeg bmslijm aanmaak, want mn ongi's duren soms maar 2 dagen en verlies dan maar een halve tampon. Maar blijkbaar maakt dat dus niets uit! Toen mn ei. Zo, die is groot zegt ze. Gewoon een ei van 22,5 mm En dus geen posi testen he! Bij sommige dames groeien de eitjes lang door, aldus de arts. Ik mocht kiezen om Pregnyl te (laten) zetten, maar heb dit niet gedaan. Liever geen hormonen als het niet nodig is. En ik verwacht dat mn testen morgen positief zijn. De arts zei dat ik mn lichaam goed kende (mag het na al die tijd ) Maar goed, dit betekend dus dat mn ei in 2 dagen 6 mm is gegroeid. Gewoon 3 mm per dag en geen posi test, dus die groeit nog lekker 2 dagen door. Dan heb ik zaterdag dus een ei van 28 mm *slik* Maar nu ben ik wel een beetje bang. Ik krijg echo's, omdat mijn ovu testen dus niet altijd positief geven. Wat nou als ze deze ronde weer niet positief geven? Wat nou als mn eitje vandaag gewoon springt? Ik ben zo bang dat we een ronde weggooien! (fijn zo'n lichaam wat niet volgens de boekjes werkt, erg goed voor de zenuwen, ahum ) Kan me statistisch gezien niet voorstellen dat mn ei vandaag zou springen. Heb in al die tijd maar 1x een ei op dag 13 gehad, nooit eerder. Dus waarom zou mn ei dan nu ineens op dag 12 springen? Maar toch .. een eitje van 22,5 mm? Zometeen doe ik nog een digi ovu test (als ik eindelijk eens moet plassen, wacht nu al 3 uur haha) Als die positief is bel ik morgenochtend meteen de kliniek om te vragen of we tot zaterdag moeten wachten of niet. Als die negatief is test ik morgenochtend weer. Bij positief bel ik voor een IUI voor zaterdag. Bij negatief bel ik om te vragen wat ik nu moet doen en of er op een andere manier bepaald kan worden wanneer mn ei gaat springen. Dus hoe dan ook, morgen hang ik aan de lijn! Manlief zei op de terugweg: nou, met zo'n groot ei ben je vast en zeker ook vruchtbaarder! Haha, zoooo schattig! Hij is ook zenuwachtig, al beweerd ie natuurlijk van niet Mn hartje smelt als ik mn mannetje zo zenuwachtig zie. Zo, heel verhaal! Maar hopelijk morgen meer duidelijkheid dus. Liefs Dreamer
heey dreamer. zo die groeit echt snel zeg en wat groot al!!!! nou hopen dat er morgen meer duidelijkheid komt voor jullie en dat je niet te laat bent met je iui!!! succes he voor deze dagen.
Whaaaaaaaaaaa mn digi ovu test lacht me nu toe Tranen staan in mn ogen. Hoe blij kan je met een posi ovu test zijn Ben benieuwd of we nu morgen of zaterdag voor de IUI moeten. Maar hoe dan ook, we krijgen binnen 2 dagen onze 1e IUI-D Onze eerste kans op een wondertje! Whaaaaaaaaaaaaaa!!
Spannend Dreamer!!! En je bent dus net als ik van de grote eieren Is makkelijker voor het zaadje om te vinden Wat grappig dat jij ook altijd zo kort ongi bent. Ik ook!!! Altijd maar 1-2 dagen met amper bloed. Maar jij dus ook een mooi bms! Meid, ik duim voor een mooie eerste ronde!
@Sikki: jij ook al een bijzonder exemplaar dus! Ik heb me echt zorgen gemaakt om mn mini ongi's. Maar blijkbaar onterecht (ach, moet me toch érgens zorgen om maken ) Hoe groot worden jouw eitjes? Ik wist niet dat ze zo groot konden worden. Heb jij er last van als ze springen? Haha mn man zei al: ja nu hebben ze meer raakvlak, dus meer kans! (en net dat ik voorzichtig moest doen, anders zou ik klutseieren krijgen .. stond te springen van blijdschap heerlijk toch die mannen!) @All: wat denken jullie wanneer we de IUI gaan krijgen? Morgen al of toch zaterdag?
@dreamer WOW meid wat goed!!!!! Ik denk dat jullie morgen de eerst iui krijgen! Haha klutseieren, precies wat mijn vriend zegt als ik door het huis stuiter bij goed nieuws omtrent onze weg naar een wonder. En heb jij ook last van rammelende eierstokken?? Oftewel je hormonen die ophol slaan zo rond je eisprong. Ben benieuwd morgen! XXX Liefs
Hee Dreamer! Wat een spanning lees ik hier! Dus een groot follikel bij jou voor 't springt! Terecht denk ik dat je niet voor de Pregnyl bent gegaan, jouw lijf kan dat heel goed zelf! En 's avonds eindelijk die gewenste smeilie!! Woohoooooo! Dit eitje wil springennnnnn!!! O, wat een excitement! Ik gok op vandaag inseminatie, maar heb de ballen verstand van IUI, haha. Heb je al gebeld met de kliniek? En? En? En?