Waaaaaaaaaaaah, dit zie ik nog!!!!! Ja, de aanhouder wint!!! Wie voor zich zelf op komt, krijgt babykans!! Het is toch wat. Je moet door het stof, durf ik te bellen of niet, doe ik nog een test of niet en dan......GERECHTIGHEID!!! Hoera voor Dreamerrrrrr en Dreamerrrrrrman! Hihi, die heb je wel wat te vertellen nu! Lieve kleine miljoenen zaadjes, lekker wakker worden uit de winterslaap, here she cooooooooooomes! Kans voor Dreamer!! woohooooooooooooooo!
Arts belde me net terug. Ze hebben overlegt en vinden het toch het beste als we vandaag voor de IUI komen. Jippieeeeeee! Dat zei mijn gevoel ook al! Dus om 2 uur moeten we voor de IUI komen Hoop zo dat mn eitje nog niet is geweest! En anders pas zo laat mogelijk gisteravond. Dan hebben we nog een kansje! *bonk bonk doet mn hart* Manlief belde tegelijk met de arts, dus die meteen teruggebeld. Die komt zo naar huis. Ohhh wat spannendddddddd Hoop echt dat mn ei nog niet geweest is en mn bmm meewerkt. Dan mag manlief het erin spuiten en dat willen we allebei zo graag. Oehhh bibber de bibber, vandaag de IUI Lieve dames, echt onwijs bedankt voor het meeleven, meedenken en het helpen de tijd door te komen! Dikke knuffel!
dreamer, houd je topic nog steeds in de gaten en las nu mega goed nieuw!!!!!!!! zet hem op! zaadjes: zwem zwem zwem!!! En ik hoop dat ze je eitje lief gaan vinden! dat worden 2 hele spannende weken!!!
Dreamer: Heel veel succes vanmiddag. Het voordeel van IUI is dat de zaadjes niet zo lang meer hoeven te zwemmen. Dus je bent nog op tijd hoor ook al is eitje al gesprongen. Ik ga heel hard voor je duimen. Liefs!
Dank jullie wel lieverds Ik hoop over 2 weken net zo'n mooie banner als jullie te mogen kiezen! Pff, eten gaat me maar moeilijk af nu en dat terwijl ik normaal alles eet wat los en vast zit! Zenuwen? Neeeeee totaaaaaaaal niet
wat ontzettend spannend Dreamer! en wat fijn dat je man het mag doen!!!! echt mooi hoor! heeeeeeeeeel veel succes meid! en hoop op het allerbeste!!!!!! Liefs!
Deze emomuts heeft een subtiel Maxima-traantje in dr ooghoek... WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Dreamer krijgt ZAAAAAD!!! Yesss!! Ik ga me helemaal sufduimen voor jullie!!!
heey dreamer. volgens mij een half uur ik had van de week echo toen mocht ik wachten in de wachtkamer en gingen ze alles klaar maken voor iui en een half uur later ongeveer mocht ik weer naar hun toe. dus dat lukt zat.
DREAMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat ontzettend gaaf dit!!!! Als het goed is mag je nu 2 weken op het wachtbankje! Ik ga voor je duimen meid, zet hem op! Je hebt het zooooooooooooooooooooooo verdiend! DIKKE SMAK!
JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEE goed zo meid, de aanhouder wint!!!!! Hoe is het gegaan? Heb je nog een echo gehad? En hoe gaat het met jullie? XXX Liefs Knuffel
@mijs. wij doen ook iui-d. we hebben nu net 2de gehad. @dreamer hoe is je iui gegaan vandaag???? alles nog goed gekomen???
*pas op, dame met zaad binnenboord komt even langs* Jippieeeeee ik zit op het wachtbankje We hebben de IUI gehad! Ik was op van de zenuwen en zag best op tegen de eendenbek en het rietje. Beide nog nooit gehad. Maar alles is helemaal goed gegaan! Rietje zat er met een paar seconde in. Voelde wel heel raar, maar deed geen pijn ofso. En omdat alles zo soepeltjes ging mocht manlief het zaad inspuiten Precies zoals we wilden! Daarna nog 10 minuten blijven liggen. En in de auto met de benen op het dasboard en stoel plat haha. Thuis ook nog op de bank met de benen omhoog gelegen. Moet genoeg zijn toch! Heb geen echo gekregen, dus weet niet of mn eitje al gesprongen was. Heb nu wel krampjes, maar weet niet of dat van de spanning, de IUI of een eitje is. Ik mag in ieder geval over 2 weken testen! Spannendddddddddd Ik wil jullie ook namens manlief bedanken dat jullie zo lief voor me zijn geweest! Hij vindt het echt super dat er zulke lieve dames zijn. Liefs Dreamer en Dreamerman
Wat goed!!! Ben zo blij voor jullie! Ik dacht nog even snel kijken of dreamer al nieuws heeft. Super dat je man het zaad mocht inspuiten, hoop dat het bij ons ook mag. Je zit gewoon op het wachtbankje geweldig!!! Ik kom er snel bijzitten, nou ja neem liever je plek in natuurlijk want dat zou betekenen dat het gelukt is bij jullie! Haha ja ik zie het al voor me, met je benen op het dasboard! Had ik ook al bedacht om te doen! Graag gedaan hoor, ik vertelde het mijn vriend en hij vond het erg bijzonder hoe het er hier aan toe gaat! Nou meis worden spannende weken nu! Wij draaien onze duimen blauw voor jullie! XXX Liefs
heey dreamer. raar gevoel he die eendenbek maar niet pijnlijk. nou ik ga voor jou ook duimen dat het lukt zou leuk zijn bij ons allebei dan lopen we bijna gelijk.
Temp was vanmorgen nog steeds ei-hoog. Dus denk toch dat we een dag te laat zijn geweest met de IUI. Ovu testen werken gewoon niet bij mij, dus wil daar ook niet meer mee werken. Mocht het niet gelukt zijn deze ronde (en dat gevoel heb ik gewoon) dan wil ik volgende ronde op dag 10 weer een echo. Is mn ei dan ongeveer 16 mm, dan wil ik Pregnyl. Bah, baal er echt van dat temp en ovu testen elkaar tegen spreken. En dat ik geen echo heb gehad gisteren, want nu weet ik niet welke er gelijk heeft. Voel me helemaal verdrietig omdat ik nu het gevoel heb dat we alsnog geen kans hebben door de te late IUI En wilde zo graag met een goed gevoel de ww doorlopen. Stomme ovu testen *snik*