Lieverd wat kl*te dat je zo verdrietig bent! Kan me voorstellen dat je bang bent dat het te laat was. Maar de kans in toch niet helemaal verkeken? Het zaad is hoog ingespoten en je eitje leeft nog een tijdje. Maar ondanks dat kan ik het me heeel goed voorstellen, zou ook doodsbenauwd zijn! Idd balen dat je geen echo hebt gehad gisteren, dan had je igg duidelijkeheid gehad. Ik hoop dat je je vlug beter voelt >>>KNUF<<< XXX Liefs
jammer dat je van te voren geen echo hebt gehad. toch hoop ik dat deze poging raak is. heel veel sterkte met de wachtweken! liefs mij
Lieve Dreamer, ik doe ICSI eigen cyclus, dan wordt mijn cyclus tot in detail gevolgd, met om de dag echo en ook met bloedonderzoek. Pas met 18mm kan Pregnyl gezet worden (kan ook bij 19 of 20mm), want anders is het eitje niet rijp genoeg. Eerder zetten heeft denk ik geen zin. Ook is het denk ik goed als er in jouw bloed steeds gekeken elke echo wordt naar FSH en LH, dan kunnen de artsen zien wat je lijf van plan is. Je temp hoort te dalen een dag na je ovulatie, vind het apart dat die van jou nog hoog is, als jij denkt dat ie al gesprongen is. Tempkaartje zien? Jammer dat je geen echo hebt gehad. Aandringen hoor, volgende keer! Wat vervelend dat je je zo rot voelt bij jullie eerste poging. Jank het er lekker uit en hopelijk kun je daarna denken: we zien wel deze maand... Mijsknuf
Lieverd denk dat je het beste met pregnyl kan werken in jette doen ze het altijd omdat het makkelijker is. Maar ga niet te veel tempen En probeer er niet aan te denken, deed ik deze keer ook en kijk aan Makkelijk gezegd weet het maar ik duim hard hoor!!! xxxx
haai dreamer, ik kwam even kijken hoe het met je gaat! whoei, ik lees mooie berichten over mogen beginnen en al de 1e IUI maar ook over onzekerheid wat de timing betreft. ik snap helemaal dat je je zorgen maakt, maar ik heb even terug gelezen en ik heb gezien dat je op 10 juni om 2200 een had op de digi. na een (als je tenminste het begin van de piek van de LH hebt gezien) springt je ei tussen de 24 en 48 uur. daarna leeft je ei 12 uur. ik zou dus zeggen: 11 junIUI is PERFECT! echt waar! nog een opmerking: je temp kan soms gewoon debiel doen. so! het is trouwens opzich, dat indien je temp echt minimaal .3 is gestegen, je ei geweest zou moeten zijn. ergens las ik ' dat je temp de dag na ovulatie moet dalen ' maar dat is echt niet zo. als je een (super)dip ziet (die heeft niet iedereen trouwens) is dat het teken dat je ovulatie eraan komt; knalt temp omhoog dan issie geweest. maar aangezien de CB aangaf dat je LH piek hoog was om 2200, zegt de stijging van 11/6 (mij) niet zoveel.. tenzij natuurlijk je al 2 dagen een hebt gezien, of die ochtend ook al een posi ovu hebt gehad (zo ver heb ik niet terug gelezen) heb je pregnyl of andere meds gebruikt? progesteron bijvoorbeeld verhoogt de temp. nou ja, zo denk ik maar een beetje mee in elk geval goed dat je de IUI hebt weten zetten op gisteren. ik ga onwijsssss voor je duimen! eindelijk, je 1e IUI! ik hoop echt dat ie raak is, maar als dat niet zo is, dan niet de moed verliezen hoor! het is niet altijd de 1e raak, maarrrr je hebt nu zoveel betere kansen dat ik hoop dat je veel vertrouwen hebt herwonnen. smak en veel succes!!!!
Even in het kort Dinsdag ei van 16,6 mm Donderdag ei van 22,5 mm Donderdagochtend deed digi O, sensitest op weg naar posi Donderdagavond deed digi , sensitest was posi Vrijdagochtend met ochtendurine was sensitest posi (geen digi gedaan) Vrijdagochtend 2e plasje (na halve liter water) deed digi O, sensitest negatief. Vrijdag om 14 uur IUI gehad. Temp: 7: 36,89 8: 36,75 (uur eerder uit bed) 9: 36,95 (telkens wakker door drukke dromen) 10: 36,87 savonds posi ovutest 11: 37,13 IUI 12: 37,06 Ei-temp is bij mij boven de 37. Voor ei gemiddeld 36,85. Dus temp zegt ei dag voor IUI. Hoe dan ook, mn ei is zeker weten geweest. Of het donderdag, vrijdag of vandaag is geweest, geen idee. Denk niet dat we daar nog antwoord op gaan krijgen. Maar mn boobs doen te zeer om een eisprong te ontkennen (sinds gisteravond) Helaas geeft die pijn ook geen duidelijkheid over mn ei, want de afgelopen 3 rondes deden boobs pijn: dag voor ei 1x, dag van ei 1x en dag na ei 1x. Dus dan zit je alsnog van donderdag t/m vandaag Ingewikkeld hoor, als temp + ovu testen niet gelijk lopen! Heb vanmorgen ook even flink gehuild bij manlief. Even alle spanning eruit en daarna voelde ik me alweer wat beter. We kunnen nu toch niets anders doen dan afwachten, dus we proberen er maar het beste van te maken! Ik ga proberen niet op kwaaltjes te letten en zo rustig mogelijk de ww door te komen. En dan merken we het wel de 25e! Liefs Dreamer
Nou, do ochtend nog geen positest, donderdag overdag follikel nog intact. 's Avonds een positieve test en de volgende dag heb je de inseminatie er door weten te duwen. Volgens mij had je het deze ronde niet beter kunnen doen. Zou niet weten hoe jullie (zh en jij) het beter hadden kunnen plannen op basis van echo en tests. Volgens mij heb je een prima kans zo!! Nu afwacten. Pompidompidom....
Dreamer, ik droomde vannacht dat ik mijn eerste follikelmeting had (die heb ik aankomende woensdag weer) en dat het follikel gelijk al 18 mm was en klaar voor IUI, die dan ook werd uitgevoerd. Ik vond het allemaal normaal. Ik werd wakker en dacht: Hè, huh? Wah?! Waar is m'n ICSItje ineens gebleven? Whahaha, je hebt wel indruk gemaakt met je eerste IUI vrijdag, heb me behoorlijk in je verplaatst blijkbaar!
Hahahaha, geweldig En hoe vond je de IUI gaan? Op naar woensdag meis! Ik ga duimen dat dit jullie ronde mag worden. Liefs!
Nou breekt mijn klomp: had gisteren eerste follikelmeting en inderdaad gelijk al een follikel rond de 18 mm!! Dat heb ik nooit zo vroeg in de cyclus! of er is nog weinig actie, of een follikel van rond de 11-13 mm. Nu erg spannend of dat follikel blijft zitten totdat ze hem leeg gaan zuigen bij de punctie zaterdag, hij was vandaag al rond de 20-22mm... Jij succes met de komende wachtweek! Een week geleden zat je nog in de ovutesten/IUI-momentstress. Pfoeh zeg. Nu dus Pregnylplannen voor een volgende keer, las ik (heb er ook net weer 1 gezet). Maar eerste deze eerste ronde afwachten. Ik duim, hoor!
Haha ik zit net in het andere topic te reageren op je onderschrift Wat super zeg! Misschien is mn snelle ei-groei van deze ronde wel besmettelijk geweest Ik ga duimen dat hij er morgen nog zit en dat het een heel mooi wondertje mag worden! Ik mag idd Pregnyl gebruiken mocht het deze ronde niet gelukt zijn! Geeft wel rust dat ik dat nu al weet. Ovu testen ga ik niet meer gebruiken, die werken gewoon niet bij mij. Tot nu toe wijst namelijk alles op donderdag ei, behalve die ovu testen. Ach ja, ik hoop deze informatie niet te hoeven gebruiken Liefs!
Dreamer meis, al een weekje om, nog een week te gaan. Is het nog een ebetje te doen de wachtweken? Hopelijk ehb je die Pregnyl niet nodig de volgende keer, omdat het deze keer gewoon gelukt is!!!! Ik blijf duimen hoor.
Ja het wachten gaat tot nu toe wel goed! Komt denk omdat ik toch het gevoel heb dat het niet raak is door de te late IUI. Dan heb je die spanning ook niet zo. Vind het wel jammer, want die spanning is juist leuk! Jij succes de 23e meis! Echt geweldig, gewoon de 20 weken echo. Ik hoop dat wij over 17 weken daar ook naartoe mogen leven
Hey lieve Dreamer, Ik ben net terug van vakantie dus was nog niet helemaal op de hoogte! Zie net dat je de eerste IUI achter de rug hebt! Hoe heb je het ervaren? Het valt allemaal reuze mee he?! Ik sta nog helemaal in de vakantie-modus, heb ook helemaal nog geen zin om over de volgende IUI na te denken, apart he?! Maar ja, ik moet ook eerst nog ongesteld worden dus daarna zal het wel weer komen. Wil je ook echt pas over 5 daagjes gaan testen trouwens? Of ga je 't er toch eerder op wagen?
Loutje welkom meid!!!!! Hoe was jullie vakantie in het heeeeeeeeerlijke turkije Dreamer ik duim hard!!
zo hallo allemaal.. dreamer ik moest vande week aan je denken dus dacht effe kijken hier en wat zie ik.. !! SPANNING!! nog 5 dagen.. nou ik ga je in de gaten houden.. hier morgen de tp van de 2e icsi.. dus wie weet gaan we samen zwangeren.. liefs yippie
Dreamer, jammer dat je er niet zo veel vertrouwen in hebt. maar dat is normaal hoor. Ook al heb je niet het gevoel dat het te laat is gedaan twijfel je je eigen wel weer suf om een andere reden. Ik blijf in ieder geval duimen en hoop ook dat wij nog even samen kunnen zwangeren, zou leuk zijn!! Hier inderdaad woensdag 20 weken echo. Erg spannend, heb af en toe al de zenuwen.
@Loutje: de IUI zelf viel idd mee gelukkig. De stress wat betreft mn ei dan weer totaal niet helaas. Maar volgende ronde, indien nodig, gaan we het met Pregnyl proberen, dan is dat alvast een stressfactor minder! Geniet nog maar lekker na van je vakantie meis. @Yippie: succes vandaag meis! Ik ga duimen dat jullie wondertje(s) mag/mogen blijven zitten! @Zora: vandaag 20 weken Gefeliciteerd! Nog maar 2 daagjes en dan kunnen jullie de kleine weer zien. @Elif: ook weer bijna een echo, spannend! @All: gisteren hebben we getest (kon het niet laten haha) Was 8 of 10 dagen na mn ei. We hebben met de kruidvat 2 voor 5 euro getest. Er staat een heeeeel licht roze lijntje. Maar aangezien ik hem niet op de foto krijg gok ik dat het geen echt lijntje is. Vandaag met sensitest dipstick getest (had ik nog liggen) Maar die verzakte en gaf geen 2e streep. Morgen of woensdag weer met die kruidvat testen en dan zien we wel of er een duidelijkere streep komt. We hopen natuurlijk van wel, maar echt vertrouwen heb ik er niet in... Duimen mag! Liefs Dreamer