@Danielle: Elif is ook zwanger van de 1e IUI-D! Genoeg succesverhalen hier gelukkig. Kom gezellig meepraten in het topic, geen enkele zaadcel gevonden, daar zitten de meeste IUI-D dames. @Elif: bij een knaltest wil ik geloven dat ie positief is. Of ik dan geloof dat ik zwanger ben weet ik niet haha Brrr eng dit! *blijft hoopvol naar navel staren* Nee, hij licht niet op
hahahahha. Ja dat bedoel ik dan geloof je weer niet dat je zwanger bent hihii. Ik vind het geweldig hoor"
Dreamer, ik kan het nu soms bijna nog niet geloven. Dus het is volkomen ormaal hoor dat je je zo voelt.
dreamer wat lees ik nu???????????? een STREEPJE????????????? wohhhhh... Ik heb nog NOOOOOOOIT een kv streepje gehad als ik niet zwanger was. Bij deze baby had ik op 10dpo een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag matcare streepje en een vaag kv streepje. 11dpo een digi test gedaan en positief!!! Dus misschien alvast een digi test in huis halen (met indicator) En een foto maken!!! Ik duim nog even door! (je had nu geen pregnyl gespoten he?)
Ik had geen Pregnyl gespoten nee, dus als er hcg zit is het van mezelf *kijkt trots* haha. Ik heb foto's gemaakt, maar je ziet het maar heeeeel lichtjes. In het echt is het duidelijker. Nu nog even uitzoeken hoe ik hier een foto op krijg. Ik heb digi testen, maar die zijn inmiddels al over datum... Dus weet niet hoe betrouwbaar ze dan nog zijn. Als de kv duidelijk is, dan doe ik een digi. Heb nu weer nieuwe kv gehaald, dus morgen of donderdag weer testen. Zou het liefst donderdag testen, maar denk niet dat ik dat volhou haha. Ben blij dat het normaal is om het niet te geloven. Hoop snel een knaltest te hebben, dan kan ik misschien geloven dat het zo is, nu lukt dat echt nog niet. Vind het echt spannend! Liefs
WAAAAAAAAAAAAAAAAH DREAMERRRRRRRR!!! EEN STREEP=EEN STREEP!! GEFELICITEERD!!! Foto's plaatsen doe je zo: http://www.zwangerschapspagina.nl/faq.php?faq=vb3_reading_posting#faq_vb3_attachments
op "meer opties" onderaan je typvenster klikken, en dan op het paperclipje! moet je foto niet te groot zijn1
Hmm, dan moet ik eerst even gaan zoeken waar ik mn foto op internet kan zetten, want wil niks vanaf mn pc uploaden. Ik zie het streepje op de foto amper hoor, dus niet te enthousiast Pas alsie op de foto knalt geloof ik het haha.
Door het kleiner maken zie ik het al helemaal niet meer Misschien als je je scherm iets kantelt dat het te zien is. In het echt is het wel duidelijker te zien. Ik hoop dat morgen of donderdag het streepje wel goed op de foto te krijgen is, anders geloof ik er echt niet meer in.
Ik zie wel een licht streepje hoor Dreamer. maar is inderdaad onduidelijk te zien op de foto. Ik hoop dat ei over een paar dagen net zo dik is als de controlestreep!
Ik denk dat ik het toch mag gaan geloven ... Bekijk bijlage 80760 Streepje kwam na 2 minuten al en is een stuk duidelijker dan gisteren. Daarna een sensitest gedaan en ook daar kwam een licht 2e streepje, terwijl dinsdag daarop nog geen streep verscheen. Ik durf nog niet te juichen, maar begin er wel steeds meer vertrouwen in te krijgen! Vandaag = 11 DPO.