Dank je Dreamer. Ik snap wat je bedoelt hoor, ik vond de digi test ook het engst. Ik heb m pas aangedurfd op NOD. (2 weken na de punctie).
Hier nog iemand die de digitest eng vond. Eerst was die ook negatief, ondanks de streepjes op de KV test. Maar een dag later was ie toen goddank positief.
wow!!!! een felicitatie krijg je toch echt hoor... die streep daar hoef je niet voor te turen. wat geweldig zeg!!!! gr Jose
Waaaaaaaaah dreamer wat goed zeg!!! Ze worden echt donkerder!!! Bij jullie ook hoor de eerste iui raak!!!
zo zag mijn eerste test er ook uit, streepje was een klein beetje donkerder en toen was de digi ook al posi! toen ging ik het ook pas geloven haha. Dreamer GEFELICITEERD hoop dat alles goed gaat ben super blij voor je.. eindelijk.. ziet er goed uit hoor die test geloof me maar je bent zwanger
Streepjes vagen hier na een paar uur weer weg, dus vandaar dat de andere 3 testen wit lijken. In het echt is het streepje nog veel duidelijker, kan hem vanaf 2 meter afstand duidelijk zien staan. Ik geloof het alleen nog steeds niet hoor! Wel dat de test duidelijk positief is, maar nog niet dat we zwanger zijn Zal straks nog een foto laten zien en dan snappen jullie waarom.
Ohhh meid ziet er goed uit!!! Je moet het nu toch echt gaan geloven hoor!!!!! Dat ze vervagen is heeeel normaal hoor...
Maar dan de volgende foto ... Is met dezelfde urine getest: Bekijk bijlage 81065 Het is een digi zonder indicatie. En hij was houdbaar tot mei 2010, maar dat maakt niet uit lijkt me (haha ja sorry, die dingen liggen er al jaren!) Heeft de digi dan echt zoveel meer HCG nodig? Zou die morgen wel posi kunnen zijn? Vind het Niet Zwanger zo hard namelijk! Liefs
Staat het niet in je verpakking? Hoeveel hcg er nodig is? dacht zelf 50 of 100.... Kv 25 geloof de kv testjes maar meid echt waar!!
Gefeliciteerd!!!!!!!!! Je bent gewoon zwanger en dat zal er over een paar dagen ook staan op de digi!