hey meiden, ik zou hier graag mee willen lezen, ik ga binnekort op een vrije zondag eens jullie berichten terug lezen! Ik zit in hetzelfde schuitje, een aantal van jullie kennen mij al van andere topics, ik zal me toch even voorstellen... Ik ben 23 jaar oud en kom uit Velp. We zijn op 4 okt 2009 gestopt met de pil, helaas werd ik niet ongi! na 6 maanden zeuren bij de huisarts voor een verwijzing was het eindelijk zo ver! Ik mocht naar de gynecealoog. Ik was dood zenuwachtig.. vooral voor die echo. Die zenuwen waren gelijk weg toen ik mijn gynecealoog zag. Ik schat haar een jaartje of 28/30 en is ook nog in opleiding. Lieve meid ook! De echo is me dus ook meegevallen! Helaas kreeg ik te horen dat ik PCO heb, ondanks dat ik het verwacht had was het toch wel vervelend om het daadwerkelijk te horen! Heb mezelf bij elkaar geraapt en had zoiets van we gaan ervoor! Ik kreeg clomid 50 mg. Helaas niet aangeslagen.. op naar de 100mg.. sloeg ook niet aan. Mijn vriend moest toen nog een potje zaad inleveren. Helaas heeft dit langer geduurd dan de bedoeling was. In mijn 3de ronde provera hebben we een potje ingeleverd.. en dezelfde dag zouden we de uitslag krijgen. Ik werd om 15 uur op werk opgebeld.. met het bericht dat hij GEEN ZAAD had... nou ik had het het niet meer. Heb 3 kwartier met mijn gyn aan de telefoon gezeten en ik kan me nieteens meer herinneren hoe ik tot 17 uur op werk heb doorgebracht, wat vond ik dat erg zeg!!! Het vervelendste eraan was dat ik het aan mijn vriend moest vertellen. Hij voelde de bui al hangen en riep thuis: zeg het maar gewoon.. ben ik onvruchtbaar...... ( pffff dat is pas naar om het zo te horen!) We het er daarna niet echt meer over gehad. Tot afgelopen weekend. Hij maakte er continue grapjes over ( ook een manier van verwerken natuurlijk) en afgelopen zaterdag ( na 4 wijntjes) ging ik erop in.. en ineens zit hij met tranen in zijn ogen op de bank... zoo sneu!! Ik trooste hem en begon zelf ook te huilen... Hebben het er toen verder niet over gehad. Afgelopen zondag zijn we op een teras toch gaan praten, geen idee hoe we erop kwamen maar goed. Hebben het over de behandelingen gehad en over het KID traject. We willen gaan voor het KID traject, wel moet ik dan natuurlijk nog uitzoeken hoe verder.. eerst maar 27 juli naar de gynecealoog..
Wauw Dreamer!!! Zie het nu pas (was druk bezig met bevallen en kramen ). Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij bent gewoon al mamma Trees Wat gaaf! En op de dag dat wij de eerste positieve test in handen hadden! Wisseling van de wacht Geniet ervan meis! Liefs
Wat een mooie wisseling van de wacht Gelukkig dat de steekjes er vandaag niet waren, geloof goed dat je dat eng vind. Lekker slapen en dan morgen nog 14 nachtjes XXX Liefs
Vandaag 6 weken zwanger Alleen werd ik vanacht, ondanks 2 emesafene zetpillen, weer kotsmisselijk wakker... Had gehoopt dat het niet weer terug zou komen, maar helaas. Tot 11 uur kotsmisselijk geweest, daarna nam het iets af, maar wel weer de hele dag misselijk. Geloof dat mn hcg dus flink aan het stijgen is! Nog 11 nachtjes slapen voor de echo! Nog maar 1 week en 4 dagen. Kan echt niet wachten Liefs Dreamer
Dreamer wat vervelend dat je echt zo kots misselijk bent zeg. Mijn hormonen doen het ook goed naar ik ben de hele dag licht misselijk en na 16.00uur begint de elende pas echt. Ben je nog niet aangemeld voor MvM dan weet je zeker dat je hormonen zich goed vermenigvuldigen en wat heb jij laat je 1ste echo (of ik gewoon erg vroeg) ik krijg hem de 20ste al en dan ben ik nog maar 6wk 4 dg Oh spannend allemaal he
Hier lijkt de tijd ook verplaatst te zijn naar smiddags/savonds. Gisteren en vandaag weer. Ik doe idd nog niet mee aan MvM. We willen het geheim houden en daar is MvM absoluut geen ster in. Wanneer we het verteld hebben ga ik wel mee doen. Wij hebben de echo ook de 20e, met 7 weken en 4 dagen. Dan is er meer kans op een kloppend hartje, vandaar dat ze het bij ons pas vanaf 7 weken doen. Vind het ook wel jammer dat het niet eerder is, maar goed, het is nog altijd eerder dan de standaard 12 weken! En krijg erna nog genoeg echo's (elke 4 weken) Dus ik pers mn laatste beetje engelengeduld eruit Nog maar 9 daagjes tot de echo Liefs Dreamer
Ow gaaf gaan we allebij op de 20ste goeie dag (trouwdag van mij) en elke 4 wk echo waarom of is dat standaard ik heb daar niets van gehoord? en ja geheimhouden konden wij niet hoor zijn zo blij en dus onze mond liep er van over knap hoor dat je je mond kan houden.
hoi hoi ik ben er ook,en wil graag met julie meeschrijven ik heb zelf een topic geopend en een aantal van jullie hebben daar gereageerd,mijn dank daarvoor en Dreamer zei al dat erhier meerdere dames in hetzelfde schuitje zitten klein beetje ons verhaal de lange versie staat in mijn topic TESE? in 2002 te horen gekregenb dat mijn vriend onvruchtbaar is na een paar jaar nagedacht te hebben en het even van ons af te zetten besloten naar de HA te gaan voor info door een foutje in de computer toch weer hoop gekregen dat we voor icsi in aanmerking kwamen,helaas dat kon dus niet toen met de gyn gesproken over kid en ons op de wachtlijst gezet in zwolle duurde zo n 2 enhalf jaar (wij hebben vorige maan bericht gehad dat wij aan de beurt waren 3 en half jaar later)wij hebben ons toen ook gelijk in arnhem laten inschrijven en met 6 maanden waren we aan de beurt na 6 pogingen zwanger,maar helaas is dat mis gegaan poging 9 zwanger en we hebben nu een prachtige zoon maar wij hoorden een paar maanden geleden van een kennis over TESE en vandaar dus mijn topic nu heb ik vrijdag de gyn gebeld om te vragen of wij daarvoor in aanmerking komen,de assistente wist het niet en zou het bij de gyn neerleggen vandaag moest ik terug bellen en dan zou ze me meer kunnen vertellen helaas niks wijzer,want de gyn wil zelf een gesprek met ons hierover 18 aug om 11 uur moeten we daar zijn ik ben al zo goed in wachten ,(Not ) nu ben ik mezelf steeds aan het afvragen,waarom zou hij een gesprek willen ,als het niet kan heb ik liever dat ze het gelijk zeggen
@Wendyen richard wat een rot bericht is dat he ? ik hoop voor jullie dat jullie er smaen goed over kunnen praten en dat jullie samen tot een goed besluit komen en jullie weten het nog maar net dus ? ik zou zeggen laat alle gevoelens gaan en praat er goed over met elkaar het is niet niks zo n bericht te horen ,heel veel sterkte voor jullie beiden @Trees heb jij ook wel eens op babyboom geschreven?? ik kan me nl daar ook een trees herinneren die heel vaak een miskraam heeft gehad en ik heb toen nog even met haar/jou geschreven daar onder de naam biancab ,maar wat ik dus wil zeggen Gefeliciteerd met jullie dochter,ik vind het super nadat je zo vaak jullie wondertjes zijn verloren ,jullie nu een prachtdochter hebben geniet er van !!! @Dreamer wat rot zeg dat je steeds zo misselijk bent ik hoop voor je dat het snel afneemt,want dat is niet fijn en spannend nog maar 8 daagjes en dan de echo,spannend hoor en ook erg leuk om jullie wondertje dan te zien,zo bijzonder en fijn dat je elke 4 weken een echo krijgt @Joos ook over 8 dagen de echo dus ook voor jullie spannend zeg,en zo bijzonder
@Joos: dat is vanwege mn schildklier dat ik elke 4 weken een echo krijg. Helaas helaas, dat is niet standaard! Wij houden onze kinderwens nu al vanaf dag 1 geheim, dus we zijn het gewend Al is het nu wel heeeeeeel moeilijk hoor! Zeker omdat ik zoveel kwaaltjes heb die moeilijk te verbergen zijn. Heb dus al aardig wat afspraken afgezegd. Maar goed, nog een paar weekjes en dan snapt iedereen waarom we bepaalde afspraken hebben afgezegd @Egbimi: je kan meeschrijven in het topic, geen enkele zaadcel gevonden. Dit is mijn eigen topic namelijk. @All: poehhh mn misselijkheid heeft zich echt verplaatst. Nu niet meer snachts/smorgens, maar smiddags/savonds. Of het komt doordat mn medicijnen dan zijn uitgewerkt... Nog maar 8 nachtjes slapen en dan hebben we de echooooo Nog maar 1 weekje en 1 dag! Nu komt het gelukkig steeds dichterbij. Kan echt niet wachten! Liefs Dreamer
DREAMER!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat meeeeen je!!! Ik weet niet wat ik zie!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik kwam gewoon even loeren en zie ineens je banner. Jeeemig wat zit ik hier te stuiteren voor je! Dikke kus, dikke knuffel en een rondedansje met en voor jou!!
Ik ben vanavond bij de HAP geweest. Heb al de hele week krampen/steken. En vandaag ineens (fel)geel slijmverlies De dokter was echt zo'n botte boer (man van achter in de 50) Hij heeft in mn buik geduwd en geluisterd met zo'n ding waarmee ze naar je longen luisteren (geen idee waarom) Volgens hem was het niet buiten de baarmoeder, want dan zou ik meer pijn moeten hebben tijdens het duwen op mn buik. En dan zou ik bloed moeten verliezen. Over mn slijm heeft hij niets gezegd. Dus kon volgens hem gerust gaan slapen. Niet dus ... Ga morgenochtend de kliniek bellen. Denk niet dat ik eerder een echo kan krijgen, maar ze kunnen me vast op een vriendelijkere manier gerust stellen. Dat zal vast een hoop stress schelen! Maar pffff, ben zo bang Ben zo bang dat het mis is. Wil ons kindje niet verliezen *snik* Liefs
Oh meis, wat kan ik me je angst goed voorstellen zeg!!! Hopelijk is het vals alarm! Heb je al gebeld naar de kliniek? Ik hoop toch voor je dat je langs mag komen. KNUFFEL!!
Om je alvast een klein beetje gerust te stellen: als ik google op geel slijm lees ik eigenlijk overal dat dat heel gewoon is, gelukkig.
hoi meid ik had ook veel krampen en steken in die termijn en ontzettend veel slijmverlies, vooral met de warmte, het was dan niet felgeel maar wel gelig inderdaad. ik was ook bang voor een miskraam maar als je een gespierde buik hebt heb je er meer last van, alles moet zo oprekken daar. Rustig aan lieve meid en hoop dat je zsm een echo kan krijgen. Knuff van mij.