Lieve dreamer, hier ook hoor...het is nu minder, maar was ook gelig... niet te druk maken, het komt vast allemaal goed!!! Wel lekker bellen, ze moeten het maar even bekijken! Hou je in de gaten! Liefs Loesie
Dank jullie wel. Had de eerste weken heeeeel veel slijm, maar gewoon wit/doorzichtig. Gisteren was het echt geel met felgele stukjes Vanmorgen na een uur twijfelen toch de kliniek gebeld. Geel slijm was niet erg. Mn verdwenen kwaaltjes kon ze niets van zeggen. Echo moet toch echt wachten tot dinsdag. Heb vandaag erg veel krampen. En ben zoooo bang voor een mk of ma Kijk ook helemaal niet meer uit naar de echo, zie er alleen nog maar tegenop. Ben zo bang dat ons beebje niet meer leeft Liefs
Dreamer, jij bent toch hartstikke slank? Ik denk dat die krampen gewoon daardoor komen hoor, alles moet een beetje oprekken! Dinsdag krijg jij gewoon een heel mooi kloppend hartje te zien! Komt goed!! Dikke knuffel
Dreamer, logisch dat je je ongerust maakt meid. Ik had in het begin van mijn zwangerschap ook krampen en felle steken. En later ook nog wel eens, en vond dat ook dood eng. Maar blijkbaar is dat toch al het oprekken van je banden. Ik hoop dat je snel aan je echo toe bent meis. het is en blijft spannend. Knuffel!
Lieverd morgen de echo. Het geel verlies spreek me er niet van heb het nog!! Bah. Krampen zijn idd ook normaal maar zorgen maak je je altijd. Je gaat goed alweer 7,5 week!!! xxxxx
Dank jullie wel lieverds. Ik ben idd heel slank en heb hele sterke buikspieren. Zou het daardoor pijnlijker zijn? Ik hoop maar dat dat het is dan. Ik heb gelukkig nog geen bloed gezien en hoop dat dat zo blijft. Elke wc beurt is eng. Heb vandaag ook wat minder krampjes dan de rest van de week. Prettig, maar ook weer eng. (echt niets is goed he haha) Dat mn misselijkheid ineens verdwenen is zei volgens mn interniste niets. Ik hou me maar zo hard mogelijk vast aan alle positieve dingen die ik hoor... Was daarnet zelfs aan het dagdromen dat we een kloppend hartje zagen op de echo *zwijmel* Nu maar hopen dat mn droom werkelijkheid wordt! Na de echo moeten we meteen weg, dus niet schrikken als ik pas savonds kom vertellen hoe het is gegaan! Liefs Dreamer
al je symptomen komen me bekend voor hoor misselijkheid plotseling verdwenen, krampjes ineens stuk minder.. komt door de termijn die je zwanger bent. Het is heel logisch dat je je zorgen maakt maar er zit een kleintje in je buik met een mooi kloppend hartje.. ik hoop dat je morgen een superecho hebt!!