dreamesman groot auto-ongeluk gehad

Discussion in 'De lounge' started by dreames, Mar 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Oh boy, da's schrikken! Gelukkig is je man OK. Die foto's zien er eng uit (vooral dat ze je man uit de auto takelen), had zat slechter af kunnen lopen...

Betreffende dat je nu, ondanks dat hij er niks aan kon doen, slecht af bent (auto, dagwaarde etc.), tsja: dat is nou eenmaal hoe het hier geregeld is.
    Ik heb in 2003 een auto-ongeluk gehad, NIET mijn schuld ook, en heb ondertussen 3 rugoperaties achter de rug, véél pijn gehad, tijden niet kunnen werken (dus geen geld), en kan nu mijn eigen vak niet meer uitoefenen erdoor. Moet je niet denken dat ik één cent vergoed heb gehad, want de tegenpartij was een fietser. En die staan in dit land boven de wet. Lekker krom, he?
    Ach, ik ben maar blij dat het niet nog erger was, maar wrang is het wel.

Hopelijk houdt je man er niks aan over. Laat 'm wel rustig aan doen; klachten komen soms later pas. Sterkte!!

2. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,814
    4,057
    113
    pffff... mn man zou een auto kunnen lenen. Nou gaat dat niet door omdat die auto stuk is gegaan. Nou kan mn man ook niet meer naar zijn werk (niet te bereiken met ov). Vandaag maar weer eens zien of dat op te lossen is, want anders is hij zijn baan misschien ook nog kwijt. Vervangend vervoer moet je natuurlijk ook voorschieten en dat lukt op dit moment echt niet .

3. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,445
    0
    0
    Jeetje dat is schrikken! Foto's zien er ook wel heftig uit.
    Wat ik me net zat te bedenken (heb niet alles gelezen dus sorry als het al gezegd is) heb je via de verzekering geen recht op een vervangende auto (ligt er aan hoe je verzekerd bent)?
    Als de andere partij schuldig is, hoef je het ook zeker niet te betalen zelf.

4. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    he getver dat is eng. ben blij voor jullie dat het nog zo goed is afgelopen met je man en dat er getuigen waren.

5. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,814
    4,057
    113
    Vervangend vervoer wordt maximaal 14 dagen vergoed, tenminste je kunt het voor max 14 dagen verhalen. Maar het probleem is dat we het dan moeten voorschieten. We hebben de afgelopen 3 maanden ruim 2000 euro aan kosten aan de auto's gehad. Dus reserve's zijn behoorlijk op.

6. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ik zou toch ff overleggen met een garage hoor, wij hoefden het toen ook niet zelf te betalen, Ze hebben het rechtstreeks gedeclareerd bij de verzekering

Of dat het mogelijk is dat jullie eerst de rekening krijgen, dan declareren en dan betalen
    De meeste garage's zijn wel coulant hoor

7. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Jeetje, wat heftig allemaal joh!
    Belangrijkste is natuurlijk dat je man er niks aan over heeft gehouden, maar toch.. Het is echt fijn dat door de politie, getuigen en onderzoek zo duidelijk naar voren is gekomen dat zij fout zat. Gek mens hoor.
    Let je man ook op eventuele whiplashklachten? In de gaten houden hoor! (zelf ervaring mee, niet cool)

8. Aisha010

Aisha010 Actief lid

Mar 20, 2009
    117
    0
    0
    Heb het met mijn mond open gelezen. Je zou ze toch een lesje willen leren. Zijn niet helemaal goed bij hun hoofd.

Wat betreft vervangende auto en werk. Kan je mannetje alweer werken dan. Volgens mij zei je in het begin dat ie last heeft van zijn rug en benen. In die tijd kan je dan het een en ander gaan regelen met betrekking tot een auto.

In iedergeval heel erg veel sterkte!!!

9. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,814
    4,057
    113
    Mannetje kan deze week inderdaad nog niet werken. Gelukkig heb ik inmiddels een oplossing gevonden om toch deze week te kunnen kijken voor een andere auto. Volgens de verzekering moet het allemaal redelijk snel geregeld kunnen zijn.

10. Lana81

Lana81 Bekend lid

Jun 28, 2008
    518
    0
    0
    Allereerst: Jeetje wat een geluk dat iedereen er zo goed uitgekomen is! Hoop dat je mannetje inmiddels aardig bekomen is van de schrik.

Je hebt een rechtsbijstandverzekering: Mooi!!! Alles insturen en via hen laten regelen. Zij doen het verhaal op de tegenpartij dan helemaal voor je. Je hoeft dus geen aansprakelijkstelling te schrijven en expertise wordt meestal ook door hen geregeld. En het gaat meestal een stuk sneller. Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over het eindresultaat, ze zullen echt wel moeten betalen. maar het kan wel even duren als de tegenpartij moeilijk doet. opvragen van het proces verbaal kan best een tijd overheen gaan tegenwoordig helaas. O ja en let er wel op dat je voor vervangend vervoer vaak maar 75% kunt verhalen op de tegenpartij.

Succes!!

11. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    1,169
    0
    0
    jeetje dat is schrikken.. gelukkig heeft je man niks erg eraan over gehouden.. wat een rare bestuurster dat ze het probeert op jullie te verhalen!

Share This Page