Dreamschool

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sun01, 27 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Wie heeft gekeken gister avond?

DREAM SCHOOL proberen bekende Nederlanders schoolverlaters opnieuw te inspireren om zichzelf te ontwikkelen. De jongeren die centraal staan zijn tussen de 16 en 23 jaar en stuk voor stuk vastgelopen in het reguliere schoolsysteem. Midden in de bosrijke omgeving van Hilversum ligt een klooster dat voor drie weken is omgetoverd tot de DREAM SCHOOL van kickbokser Lucia Rijker en rector Eric van ‘t Zelfde. Hun droom is dat het de docenten van DREAM SCHOOL wél lukt om door te dringen tot de drop outs. Maar deze jongeren zijn niet voor niets uitgevallen of verwijderd van hun scholen. Zowel de jongeren als de docenten gaan door een heftig proces en wekelijks worden diverse maatschappelijk urgente problemen pijnlijk zichtbaa

2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.128
    5.047
    113
    Vrouw
    Ik heb het ook gezien. Vond het heel interessant, dus ga het zeker volgen.

3. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ook gezien, de eerste serie ken ik niet. Ik ben vooral benieuwd naar de werkwijzen van de “docenten” bij deze jongeren. Wat een types zitten er tussen.
    Wat me wel enorm verbaast is het feit dat Lucia zo veel moeite heeft om een meisje (dat eerst een jongen was) te zien als meisje. Man man wat is die standvastig in haar fouten zeg! Ze blijft maar hem/hij zeggen, rechtstreeks en zelfs als ze het met de mentor bespreekt. Heel irritant vond ik.

4. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Ik heb me ook flink geërgerd aan Lucia idd. Steeds maar hij en hem blijven zeggen.. Verder wel een leuk programma dus ik blijf wel kijken.

5. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Vond ik ook irritant ja!!

6. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.128
    5.047
    113
    Vrouw
    Ja vond ik ook zo irritant!
    Een verspreking kan, maar dan zou je denken dat je daarna wel wat beter nadenkt...

Eerste seizoen heb ik ook niet gezien.

7. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Heb net het eerste kwartier gezien. Ga het zeker volgen!

Deel Deze Pagina