Moeder in cel na fatale overdosis zoontje

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Gootje1988, Feb 27, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Teardrops and Zulema like this.
  2. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

Mar 12, 2017
    16,371
    21,752
    113
    Hoe kan je nou per ongeluk een overdosis geven? Bedoel het verder niet aanvallend want het verliezen van een kindje is natuurlijk al tragisch genoeg maar ik snap zelf niet echt hoe je je kind per ongeluk een overdosis medicijnen kan toedienen. Je hebt toch de bijsluiter, evt advies van de apotheek/wat de dokter voorschrijft... Of er moet sprake zijn van extreem slaapgebrek oid maar anders vind ik het zelf moeilijk voor te stellen (en nogmaals, is geen oordeel oid).

GossipGirlxoxo likes this.
  3. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Dat lijkt mij dus ook. Vooral bij kinderen ben je juist extra voorzichtig...
    Het schijnt en daarom zeg ik het ook zo dat ze borderline heeft en haar oudste dochter ook maar 2 uur in de week of maand mocht zien.

Ze heeft een paar uur na zijn overlijden al bekend gemaakt op die groep dat haar zoontje was overleden. Ook plaatste ze dat het rouwkaartje 8000 euro zou kosten en daarom was er crowdfunding gestart.
    Lijkt mij als je kind overlijd dat je dat niet al na een paar uur op een fb groep met onbekende deelt...

Gewooniemand and citroenrasp like this.
  4. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Ik heb dat ook gelezen en gevolgd ja.
    Heel bijzonder, iedereen weet dat je niet zomaar 3 verschillende medicijnen door elkaar mag geven en al helemaal niet in meer dan de dubbele dosering.
    Ik denk dat er met deze vrouw iets psychisch aan de hand is waardoor ze zo heeft gehandeld.

Het bericht zelf was ook op een bijzondere manier geschreven.
    En van die crowdfunding willen ze nu ineens het geld niet meer hebben.

Heel erg allemaal en verschrikkelijk dat het jongetje er door is overleden.

5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,175
    10,713
    113
    Het bericht noemt alleen paracetamol. Een dubhele dosis daarvan tov de aangeraden consumentendosis is zeker niet dodelijk. Er wordt gesproken over 3 soorten verdovende middelen, ik kan echt niet bedenken welke 3 verdovende pijnstillers je randomly voor een kind in huis hebt.

6. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Het hoeft natuurlijk niet perse voor het kind geweest te zijn. Misschien had 1 van de ouders nog wat liggen van zichzelf en heeft ze dat gegeven.
    Ik vind het allemaal nogal vaag en ben benieuwd naar de uitkomst van het verdere onderzoek!

7. Zulema

Zulema Fanatiek lid

Aug 8, 2019
    1,670
    1,136
    113
    Female
    Ik heb het ook gevolgd en vond het hele gebeuren vooral rondom die crowdfunding best vreemd.
    Verschrikkelijk zeg voor het mannetje en familie.

8. Teardrops

Teardrops Bekend lid

Jan 9, 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Ik heb dit inderdaad ook gelezen. Vond het in eerste instantie zo ontzettend verdrietig voor haar dat ik ook 1 van de meiden ben geweest die riep of er een crowdfunding op touw gezet kon worden om de crematie te kunnen betalen. Zo'n klein engeltje verdiend een mooie uitvaart, dacht ik.

Nu achteraf gedacht denk ik, wel gek hoe ze het schreef. "Hij heeft gekotst in zijn slaap". Vond dat een beetje lomp, hoewel het ook prima emoties geweest kunnen zijn.

Nu komen er natuurlijk ook wilde verhalen, maar las dat zij eens in een groep zat ivm depressies en dat ze bang was dat ze haar zoontje iets aan zou doen. Nadat er veel kritiek was op dit bericht, was het bericht verwijderd.

Laten we hopen dat zij daadwerkelijk zonder opzet teveel medicatie gegeven heeft.

9. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik zit ook in die groep.

ik vraag me sowieso af hoeveel ze dan heeft gegeven :eek:

Wat ik vooral raar vond was dat ze zei dat ie over had gegeven in zijn slaap en vanwege zijn leeftijd en doordat ie zo zwak was niet het reflex had om zijn hoofd te draaien.
    Ik zelf heb vaak spugende kinderen en die draaide altijd hun hoofd maar werden ook altijd wakker. Al vanaf zeker een jaar.
    Dat mannetje moet door de medicatie wel heel zwak zijn geweest om daar niet duidelijk op te reageren door bijv te gaan huilen.
    Vreselijk dit.

10. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ook ik zit in die groep, heb het allemaal meegekregen, vond het al heel raar dat ze zo snel postte dat haar zoontje was overleden. Heel sneu voor dat jongetje en de nabestaanden.

11. Elsa86

Elsa86 VIP lid

Jun 30, 2014
    6,570
    3,507
    113
    Ik zit ook in die groep en vond het ook al een raar verhaal. Maakte me ook best wel bang. Dacht meteen dat mijn 2-jarige ook zo zou kunnen stikken in haar eigen braaksel.
    Mijn kinderen beginnen gelukkig ook te huilen en slapen op hun zij.

Ik las vandaag dat de moeder morgen vanuit de gevangenis wordt opgenomen.

Vreselijk.

12. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

Dec 14, 2012
    4,172
    5,727
    113
    Ook ik zit in die groep, en vond het ook al zo'n vreemd verhaal. Hij heeft 3 verschillende soorten verdovende middelen gehad en het moet meer dan de dubbele dosis zijn geweest voor het überhaupt dodelijk is. Al met al een raar verhaal met een heel triest einde :(

13. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Arm mannetje :(

14. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik kan het niet lezen, het is een premium nieuwsbericht. Wat is er gebeurd met het kindje?
    Heftig ook voelt denk ik dichtbij als je iemand uit een fb groep "kent" en dit dan in het nieuws komt.

15. GossipGirlxoxo

#16 GossipGirlxoxo, Feb 28, 2020
    Last edited by a moderator: Feb 28, 2020
    Ik kan het bericht niet lezen, staat er dat ze het heeft toegedient of dat het kind per ongeluk in handen heeft gekregen?

Ik lees in het update bericht nu toegedient. 3 verschillende medicijnen. 7 zetpillen in 10 uur.

16. GossipGirlxoxo

Hier krijg ik tranen van in mijn ogen. Arm kindje :cry:

17. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,026
    3,840
    113
    Female
    Thuis
    Zie de link met update van @Gootje1988 hierboven.

18. GossipGirlxoxo

Las het later. Wat een groot drama :cry::cry::cry:

19. indy90

indy90 Fanatiek lid

Jan 21, 2017
    3,915
    3,603
    113
    Jeetje dat is ook niet 1 pilletje te veel he. Arm mannetje. :cry:

Share This Page