Hoi, afgelopen maandag ben ik te weten gekomen dat ons kindje al 2 weken dood in de baarmoeder zat. Een week eerder al grote twijfel omdat de ontwikkeling een week achterstand leek te hebben. Op 8 weken en half (afgelopen maandagavond) een miskraam opgewekt met vaginale zetpillen. Toen zijn de weeën 6 uur later 's nachts begonnen. Rond 4u begon de pijn, rond 8u hevig beginnen bloeden en pijn is toen geminderd en bijna weggegaan tegen de middag. Het bloeden was veel minder. Woensdag (gisteren) 's ochtends op controle, bleek nog 1/3 vast te zitten. 's middags rond 13u terug pillen gezet. Rond 16u hevige pijn gekregen. Om 17u is het kleine vruchtje eruit gekomen en een paar uur later de placenta. De pijn is toen iets draaglijker geworden en heeft geduurd tot 23u. daarna deftig kunnen slapen met lichte pijn maar nu sinds deze ochtend weer hevige pijnen gekregen, zelfs erger dan afgelopen dagen. Herkent iemand dit en is dit normaal? Zit hier al puffend te typen, help
Ik heb zelf ook een miskraam moeten opwekken en heb deze helse pijn ook ervaren. Bij mij was het niet helemaal schoon en moest ik alsnog gecuretteerd worden. De situatie waar jij je nu in bevindt, heb ik dus niet letterlijk meegemaakt. Maar ik zou als ik jou was de VK bellen als je echt ongerust bent over de pijn en het niet goed meer kunt opvangen! Heel veel sterkte toegewenst..
Bedankt, ik heb net een paracetamol genomen van 1g, hopelijk betert het dan een beetje, zo niet dan bel ik over een paar uur inderdaad misschien best eens naar de vk.
Ik zou even bellen. K heb dit namelijk niet meegemaakt en moest bij flinke pijn altijd even bellen. Sterkte
Morgen heb ik weer controle. De pijn is nu een stuk beter geworden gelukkig! Dat had ik niet veel langer volgehouden! Het bloed is nog steeds helderrood dus vers maar nu wel een stuk minder ook. Hoop dat morgen op de controle alles eruit is, dan nog even uitbloeden en jammer genoeg het geduld hebben om een volgende menstruatie af te wachten zal weer een slopende tijd worden Bedankt voor de reacties! x
Ik herken het zo niet onmiddelijk, heb maar kort heftige pijn gehad, echter wel restweefsel en bijna 5 weken licht bloedverlies gehad totaal. Ik hoop dat het n helemaal schoon is voor je zodat je verder kunt, veel sterkte!
Zijn de restweefsels er dan na die 5 weken uitgekomen? En bloedde je 5weken aan een stuk of ging het af En toe weg en trg