dreigende miskraam....... ik vind het dood eng

Discussie in 'Miskraam' gestart door mamanenya, 14 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamanenya

mamanenya Lid

14 feb 2007
    44
    0
    0
    begeleidster gehandicapten
    bergschenhoek
    Nu zijn we twee weken verder en weer een bezoek aan de gynaecoloog rijker.
    De uitslagen van de onderzoeken die de gyn. vorige week had gedaan , waren binnen hieraan is niets af te lezen wat het bloedverlies heeft veroorzaakt. in middels was het bloedverlies na 6dagen gestopt.
    Toen nog maar een echo voor de controle van het vruchtje...... en daar zagen we een groot hematoom (bloed ophoping) in de baarmoeder hoe die daar komt is de vraag maar hij zit er wel! het ziet er zo verschrikkelijk dreigend uit vooral omdat naast het hematoom een perfect klein mensje in zijn of haar vruchtzakje rustig rondzwemt en zich van geen kwaad bewust is.
    De gyn. kwam met de opbeurende woorden..."het is nog steeds een kans van 50%"....wat een opbeurende mensen zijn dat zeg! maar ze heeft waarschijnlijk gelijk, al wil ik dat liever niet horen natuurlijk.

Is er iemand hier die ook in zo'n situatie heeft gezeten (met een hematoom in baarmoeder?)

Groetjes, een nog steeds niet onbezorgde zwangere
    Danielle

2. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Jeetje, kan me voorstellen dat je niet echt onbezorgd zwanger bent op dit moment..
    Ik heb het niet gehad maar Pebbles77 volgens mij wel, misschien kun je haar eens een pb tje sturen?

Veel sterkte en succes komende tijd!
    Groetjes Jellie

3. romyB

romyB Lid

4 feb 2007
    18
    0
    0
    venlo
    Pff ja wat een emotioneel verhaal ik heb zelf ook bloedverlies gehad, en was ook doodsbang! maar ook bij was er een hartje te zien... en de v.k. heeft toen tegen mij gezelgd dat het veel voorkomt en zolang er een hartslag is, dus dat er leven is, ik me niet teveel zorgen moest maken...

Ik duim voor je! hou ons op de hoogte!

liefs

4. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Jeetje Danielle, dat is zeker minder nieuws. Ik hoop voor je dat alles goed komt, en dat er toch nog een tijd komt dat je kan genieten van je zwangerschap, en zometeen je ukkie in je armen heb. Liefs Jolie

5. Framboosje

Framboosje Actief lid

17 okt 2005
    259
    0
    0
    Ohnee seg!

Ik duim voor je meid!

6. mamanenya

mamanenya Lid

14 feb 2007
    44
    0
    0
    begeleidster gehandicapten
    bergschenhoek
    Nou de stijd Kindje versus Hematoom word op dit moment gewonnen door het kindje :) ik ben zooooo opgelucht en blij!
    Op de echo vandaag zagen ze dat de bloeding bijna helemaal wit was...dit zou erop duiden dat het aan het stollem is en dat het lichaam het weer opneemd, er zat nog een klein donker stukje dat nog moet stollen, maar de echoscopiste was zeer verbaasd dat mijn lichaam dit in zo'n korte tijd voor elkaar heeft gekregen (yes!lichaam...ik krijg langzaam weer het vertrouwen in je terug)
    Voor de voortzetting van de zwangerschap betekend dit dat ik pas weer over vier weken terug hoef te komen en dat ik waarschijnlijk zelfs weer gewoon onder de verloskundige mag komen te staan!

Mensen ik ben zo gelukkig!
    Ik ben ook blij dat er forums als deze bestaan ik heb hier erg veel steun en troost gevonden ook door het lezen van de andere verhalen. ik blijf hier zeker komen!

Lieve groetjes Danielle \:D/

7. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Lieve Danielle, ik ben zo blij voor je dat alles goed is met je ukkie in je buik. Geniet er maar lekker van, ik hoop echt dat je ongerustheid nu lekker weg. Liefs jolie

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Gelukkig maar, fijn dat je het vertrouwen weer terug krijgt.
    Geniet ervan.
    liefs Anette

9. serlovesang

serlovesang Actief lid

5 aug 2006
    130
    0
    0
    wow wat een verhaal zeg..ik ben zo blij dat het toch allemaal goed is laat je ons verder weten hoe het met de zwangerschap gaat

10. Niet meer actief

danielle gefeliciteerd met dit goede nieuws, en nu lekker genieten van je zwangerschap meid!

11. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Zo dat is zeker goed nieuws! Een hele goede zangerschap verder :)

12. Niet meer actief

dit vraagt om een uitbundig: GEFELICITEERD :D

komop kleine baby, we staan allemaal aan jou kant ;)

liefs Fatma

Deel Deze Pagina