Dreigende miskraam misschien?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Red roses, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Red roses

Red roses Lid

25 jan 2009
    9
    0
    0
    Hoi ik ben 17 weken zwanger en heb (sinds vorige week) af en toe last van bloedverlies (hiervoor ben ik al bij de huisarts geweest en die heeft mij dezelfde dag nog doorverwezen naar de gynaecoloog.

De gynaecoloog zei dat alles er goed uit zag (de bloeding had ik vorige week 2 dagen, een dag een klein beetje en de volgende dag na het onderzoek van de huisarts)

Nu een week later heb ik ook al sinds 2 dagen bloedverlies (dit bestaat nu echt uit een paar druppeltjes) in het ziekenhuis zeiden ze dat ik het mocht aankijken als het een beetje bleef en als het meer werd contact op moest nemen (maar maak me toch een beetje zorgen)

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi red roses,

met zo'n relatief klein beetje bloedvelries moet je proberen je niet al te druk te maken. Wat ik me kan voorstellen is dat je placenta bv nog een beetje laag ligt. Dan zien we vaker dat je gedurende de zwangerschap dit bloedvelries kunt houden. En soms komt het ook gewoon uit het niets en knapt er een vaatje of is je vaginawand wat poreuzer, bv door gemeenschap in de dagen ervoor. Bij ongerustheid moet je gewoon je gyn bellen hoor, want (aanhoudend) moet wel af en toe onderzocht worden op niet-normale dingen, maar we horen dit wel vaker en probeer zeker niet direct aan een miskraam te denken.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina