hallo, even een vraag... Is het mogelijk dat je 26/27 dagen na de bevalling alweer een eisprong hebt, ondanks volledige bv (op verzoek.) op veel sites staat nl dat een cyclus minimaal pas weer na 5/6 weken op gang komt met bv. ik ben op 13 januari bevallen en op 8 februari kreeg ik steekjes rechts onderin mn buik (zo voelde anders mn ei) en gelijk daarna keeg ik menstruatieachtige rugpijn, (?!) die een halve dag heeft aangehouden... ik schrok hiervan omdat ik net een avond ervoor onveilig gevreeen had... een week later had ik weer een klein beetje bloedverlies en heb soms flauwe buikpijn. kan dit nog van ontzwangeren komen of kan ik zwanger zijn? en wanneer kan ik dan testen? (oud hcg?)
Hoi Ramona0309, het kan inderdaad toch zijn dat je ondanks BV een vroege eisprong na je bevalling hebt gehad. Ik zou na 2,5-3 weken na je vermeende eisprong testen. Is deze negatief, ben je niet zwanger, is deze positeif, zou ik even langs de HA gaan voor een bloedtest, dan weet je of het hCG bv te hoog is om nog van de vorige zwangerschap is en je dus opnieuw zwanger bent of dat het nog een restant van je zwangerschap is. (meestal test je niet meer positef een maand na je bevalling) Groetjes Brigitte
bedankt voor je antwoord.... het komt dus wel vaker voor, begrijp ik.... tja nog even geduld dan... en dan testen.. groetjes