Hallo. Maandag avond hadden we onze eerste echo, we wisten niet precies hoe ver we waren of 7 of 10 weken. De vk zei al meteen nou dan gaan we ff kijken. Eerst kon ze mn baarmoeder al niet vinden, het was een regelrecht drama, na veel proberen dan toch maar vaginaal. Ook dat lukte niet zo goed dus maar weer een gewone echo. En toen had ze hem gevonden, maar helaas met slecht nieuws. Het was zo klein dat het niet goed is. Gisteren nog een keer terug en weer een echo maar nu van een andere vk, die trouwens mn baarmoeder meteen vond. Zei zei ook dat het niet goed is maar ze wil me toch nog een week laten wachten, een week lang vol onzekerheid. De kans dat het nog iets is is zo ongeloofelijk klein dat we ons er op ingesteld hebben dat het mis is. Als we dus maandag daar zijn geweest word ik daarna doorgestuurd naar het ziekenhuis in Utrecht en word het weggehaald, want het shitte is dus ook nog dat we over 2 weken gaan trouwen. Het wordt dus een zeer spannende en vooral zware week vol huilbuien. Gr Nancy.
hoi Nenci oei wat heftig allemaal. zo vlak voor je trouwen nog wel. ik wil je heel veel sterkte wensen met alles en je meegevemn... neem allebei even voor jezelf en probeer toch gewoon heel erg te genieten van je trouwdag. dit hoort een mooie dag te zijn... voor jullie wellicht allemaal even heel dubbel nu. sterkte
Danke jewel. Is fijn dat iemand met je meevoelt. Mara heb jij al 6 miskramen gehad? En natuurlijk gaan we wel gewoon genieten van onze trouwdag. Het zal wel ff moeilijk zijn maar dat hoort er natuurlijk bij. Gr Nancy.
Heel veel sterkte meis, wat vervelend dat je nog zo lang moet afwachten ook, ik weet uit ervaring, dat ik het het liefst zo snel mogelijk eruit wilde hebben! Samen komen jullie een heel eind hoor! Enne toch een hele mooie dag op jullie trouwerij!
Yep, het zit ons niet echt mee om een kindje op de wereld te zetten. Maar ik houd goede moed hoor. Hoop doet leven zullen we maar denken. Ik hoop dat je ondanks alles toch nog een fijne dag zult hebben. Echt timing kan in het leven soms zo slecht zijn.
nancy heel veel sterkte. Afgelopen maandag hebben ze bij ons ook geconstateerd dat het vruchtje niet verder was gegroeid dan ongeveer 7 weken. Ik zou nu 10 weken zijn. Omdat wij over 2 weken op vakantie gaan kon ik de volgende dag al terecht in het ziekenhuis (gister dus). De curettage zelf viel mij enorm mee en was blij dat ik zo snel terecht kon. Heel veel sterkte de komende tijd maar geniet wel van je bruiloft. Jama mv Thijs
he nancy, ken je onzekerheid en je verdriet, wij hebben dit meegemaakt in aug 2006. Ik werd 12 weken toen ze het verwijderd hadden. Probeer indien het geen goed nieuws is binnen een week het een plaatsje te geven, iets wat niet altijd makkelijk is. Je lichaam en geest vindt ook pas rust als het een plaatsje heeft gevonden. Maar laat ons niet te vroeg treuren en hopen dat er volgende week wel een bloem van een beeb in je buikje aan het groeien is. Veel succes he